{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.327 visninger | Oprettet:

et par sjove jokes {{forumTopicSubject}}

To kvinder på vej hjem fra firmafest.
"Jeg skal tisse!" siger den ene.
"Det skal jeg også" siger den anden.
På daværende tidspunkt befandt kvinderne sig ud for en kirkegård, og de blev enige om at gå ind på kirkegården for at lade vandet. Den første får tisset af og tørrer sig med sine trusser, som hun derefter smider over skulderen.
Den anden kvinde synes, at de trusser hun har på, var for dyre til at lave samme nummer med, så hun finder en bårebuket og tørrer sig med den. Derefter tager hun trusserne på, og de går hjemad.
Den næste dags morgen snakkede de to kvinders mænd sammen:
Mand 1: "Hvaaa' øøøh, du ved godt at vores kvinder var til julefrokost sammen i går, ikke?"
Mand 2: "Jo da, hvorfor det?"
Mand 1: "Jeg ved snart ikke hvad, jeg skal tænke. Min kone kom hjem uden trusser på"
Mand 2: "Ja tak Som om det var noget. Min kone kom med en sløjfe i røven, hvor der stod:
TAK FOR ALT Hilsen Herfølge Boldklub"

Jeg endte ved siden af en ældre kvinde på en bar forleden. Hun så egentlig rigtigt godt ud, selvom hun sagde at hun fejrede hendes 61 års dag.
Hun så faktisk bedre og bedre ud efterhånden som timerne blev mindre, og jeg kan huske at jeg tog mig i at tænke at hun sikkert havde en rigtig flot datter.
Vi drak lidt og kisse missede da også lidt efterhånden. Pludselig spurgte hun, om jeg havde prøvet en sportsmand-doublet?
"Hvad mener du med det?" spurgte jeg.
"Det er en mor-datter trekant med dig" svarede hun med et smil på læben.
Jeg sagde "nej" ret opstemt, med et forventningsfuldt smil på læberne.
Vi drak lidt mere, og så var det, hun sagde, at det var "min heldige nat".
Kort efter tog vi hjem til hende, hvor hun tændte alt lys i hall'en og råbte op af trappen:
"MOR - er du stadig vågen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  et par sjove jokes
Kommentér på:
et par sjove jokes

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce