{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.504 visninger | Oprettet:

OBS Corolla træf - NY DATO - Update!! {{forumTopicSubject}}

Hej folkens!

Datoen For træffet er blevet rykket da vi er blevet gjort opmærksomme på at der den 13 juni er Rock under broen. Og der er derfor ikke til at komme til dernede den dag. Så vi prøver at rykke det en uge til:

Den 20. Juni (lørdag uge 25)

Håber ikke dette forhindrer folk i at komme. Men vi må jo se hvor mange der melder sig til. Kom friske.

Her er den oprindelige tråd postet af Peder (med ny dato)

Kan forstå på enkelte medlemmer at det oprindelige "Corolla træf emne" var ved at blive for langt med 140 svar og endnu flere visninger...

Det er uoverskueligt og derfor opretter jeg det her emne.


Dato og tidspunkt er "fastlagt" på den måde at vi ikke kan diskutere så meget frem og tilbage. MEN skriv gerne hvis i har andre forslag! Det jeg skriver er kun forslag. Men ikke et forslag der skal ændres fordi der er 25 medlemmer der kommer og 1 mand der ikke kan. (I forstår hvad jeg mener)


Corolla Træf 2009:

Træffet finder sted i Middelfart (Fyn) som mødested.
Her snakker vi omkring Mc Donalds.
Det er lige i nærheden af lillebæltsbroen, og 30 minutters kørsel fra Vejle.


Dato og tidspunkt: Lørdag Uge 25.
20. Juni (To uger efter DHB, godt vejr og forhåbentligt godt fremmøde i Vejle også)
Klokken 16:00

(OBS! kun forslag)


"Program" :
Efter lidt diskution frem og tilbage i det oprindeligt emne, har folk fundet frem til og er blevet enige om følgende (ret mig hvis jeg tager fejl)

Ca. kl. 16:00
Mødested -> http://www.krak.dk/query?what=map&mop=yp&advert_code=679416&hits_on_map=1&search_word=thansen.dk - T. Hansen Gruppen A/S

Mødes ved Middelfart og hygge/snakke osv...
I forbindelse med hyggen skal vi have lidt at spise, Der er så vidt jeg har forstået (Har aldrig selv været der) Mcdonalds, Pizza/Grill bar og mere....
Også mulighed for at holde parkeret samlet i flok og sidde på bænk eller lignende evt. med engangsgrill og pølser osv... (Hvis vejret tillader det)


Efter vi har tilbragt lidt tid med spise, se hinandens biler og den slags skal vi videre.

Kl. ???
Tidspunktet bestemmer vi vel bare til den tid. når vi har lyst til at køre videre, så gør vi det.
Der er nogle stykker i gruppen der har 4 ventiler for meget og gerne vil teste lidt køreegenskaber/kræfter på et afsides sted og der kører vi selvfølgelig alle sammen hen stille og roligt uden at tiltrække Bent betjent.

Stedet til ræs er IKKE fastlagt endnu. Men Daniel finder et sted til os hvor der er optimalt at afprøve lidt 20v'er og andre der har lyst til at køre Corolla vs. Corolla.

Stedet til det bliver ikke offentliggjort her med når vi mødes dernede.

Når så vi har set hvem der er hurtigst så var planden at køre til Vejle. Striben Vejle er ret så stort om sommeren. Op mod 400-500 biler alt efter vejret.



Kl. ??? Ca. 20:15-20:30
Videre mod Vejle.
Striben Vejle mødes kl. 21 ved Bilka p-plads Vejle nord.
Der er ca. 30 minutter fra Middelfart til Vejle og det er turen værd! smiley

Det foregår således at man mødes på den store p-plads og kigger bilerne der holder parkeret overalt.
Ca. 30 minutter senere vil der i megafon blive kaldt til samling og folk samles og for at vide hvor turen går hen.
Så kører man stille og roligt (Og der menes virkeligt stille og roligt) væk fra Bilka. uden at smide affald, ingen burnout osv..! det er de meget meget opmærksomme på i Vejle.

Når man ankommer til det industri område hvor der skal køres lidt ræs, skal der findes en p-plads. der plejer at være masser af den slags og god plads at stå på.
Så er der en hel masse sønderjyder, vestjyder, folk fra fyn osv... som går meget op i at bygge motor (mange har i set til DHB) de leger også med i nattelivet! hehe smiley
ræset fortsætter ud til 00:00-01:00 deromkring.
Det plejer at være rigtig hyggeligt og godt styr på alting.


Jer der kommer fra Øen kan komme hjem billigt med retur billet samme dag. bare i krydser storebælt inden klokken 03:00.
Info -> http://www.storebaelt.dk/priserprodukter/rabatprodukter/loerdag


Folk der har skrevet at de møder op:

Michael B
Michael HN
Mogens S
Peder B
Jan
Hr. & Fru. Christiansen
L.A.
Jonas
Mathias J
Theis A
Smølfen
Daniel D
Nick A
Martin P
Morten O
Kasper N
Liv K
Christian R
Johnny C
Niels M
Nick M
Lasse G
Morten R
Jesper J


Som i kan se så bliver vi en lille flok? hehe! smiley
Det bliver da rigtig fedt er jeg sikker på.
Nu har jeg bare skrevet ned hvem der kommer, men derfor er det ikke sikkert alle kommer. måske kommer der flere inden den tid? hvem ved...


Og for at denne tråd ikke bliver lige så uoverskuelig som den anden opfordrer jeg til at det eneste man skriver herinde er om man kan eller ej. Ikke andet. Sådan Så vi kan få et overblik over hvor mange vi bliver.

Til snak, diskution og spørgsmål vedr. træffet anvises der til det kamle emne om træffet. Så vi holder i to ting adskilt.
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=470579


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OBS Corolla træf - NY DATO - Update!!
Kommentér på:
OBS Corolla træf - NY DATO - Update!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce