{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GSI Skørter og bagklap
  • #1   17. jan 2009 Er der rust i?! og hvad farve har den bagklap?

• #2   17. jan 2009 Ja prisen kommer ihvertfald an på om der er rust i den bagklap der...

• #4   17. jan 2009 pris-farve-rust, så ser jeg lige om det er noget jeg kan bruge

• #5   17. jan 2009 sølv farvet og umidlbart ingen rust, jeg bor i Skive.

• #6   17. jan 2009 Hmm.. øv jeg håbede lige at den var sort.. står nemlig og mangler sådan en.. smiley Men uden rust.. har lige snakket med mogens tror jeg han hedder inde.. han skulle have 500 kr.. for en bagklap uden rust.. er billigt syntes jeg.. men der er nok andre der kender priserne på sådan noget.. smiley

• #7   17. jan 2009 faaan... skal helst bruge i rød da jeg ingen anelse har om hvornår jeg skal ha slæden malet...

• #8   17. jan 2009 hva koster sideskørterne..??

• #9   19. jan 2009 Da jeg har fået en del henvendelser i PB bliver jeg lige nød til at skrive følgende.
    Jeg er i sverige lige for tiden og der går nok lidt før end jeg kommer hjem.
    Jeg er måske en smule for hurtig ude med at spørge, vidste ikke der var så meget rift efter sådanne stumper.
    Jeg ville bare høre til hvad man kunne få for dem.
    jeg skal af med dem, men jeg skal lige hjem først og så vil jeg lige være helt sikker på hvilken stand det er i.
    Men hvad jeg kan huske er det rimelig i stand og ikke noget rust.
    Der er faktisk det hele.
    For og bag kofanger,
    sideskørter
    bagklap med øverste og nederste spoile, samt rude og visker.
    2 døre (Venstre sølv og højre sort)
    2 forskærme (sølv) hvor venstre er en del bulet.
    og nej der er ingen Kabine dele at finde smiley
    men igen jeg var ude efter at høre nogle priser, men skal vidst lige forbi den min lokale pusher og høre til hvad sådan noget står i ved en hugger.
    I er selvfølgelig stadig velkommen til at købe, bare i kommer med nogle realistiske bud og er indforstået med at det først bliver om en måned tid mm.

Kommentér på:
GSI Skørter og bagklap

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce