{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bagaksel.
  • #1   24. jan 2009 Jamen det er egentilg nemt, bortset fra kadan akslen bliver for kort. så der skal du have fundet en anden. men ellers lave 2 nye plader som du ligger imellem bagtøj og fjedren, som har forskudt huller på den afstand du vil have, man skal dog lige have i mente at bilen bliver sænket den tykkelse som man laver pladen i . da den "hæver" bagakslen i forhold til bilen, = bilen bliver sænket ned over dækket, men laver du en plade i 5 mm jern som jeg gjorde da jeg flyttede min er det jo ikk meget bilen bliver sænket, tror ikk at man kan se en sænking på 5 mm.

HazzarD

• #2   25. jan 2009 kan ikke se hvad problemet er der er nomalt rimligt med plads på en 3,3èr men ellers er det nok lige så nemt at at skære lidt i skærmene..

• #3   26. jan 2009 Ja men det kommer jo an på dæk størelsen,. de 38" jeg havde på var der satme ikk meget plads til, så derfor lavede jeg min lidt forskudt, og skar i forrreste del af skærmen, da de stadigvæk ikk havde meget plads til at arbejde på .

• #4   26. jan 2009 jeg kørte på 35" uden problemer

• #5   26. jan 2009 Nu skal det lige siges at min er bygget om til tray back. Se evt Jari's gamle patrol http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=45466.

Efter denne ombygning er pladsen bag karrossen blevet minimeret en smule, så mine ny indkøbte skærme vil sidde forskudt fra akslen, og det syntes jeg ser sjusket ud. Derfor vil jeg flytte min aksel små 100mm bagud, hvilken vil give en del mere frigang og samtidig plads til nogle større hjul.

Kommentér på:
bagaksel.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce