Lille forslag! {{forumTopicSubject}}
Hey Folkens.
Så er der atter engang gang i debatten på JV.dk
Kanon at i fik JV til at møde jer under jeres "protest" i fredags, dog er der desværre folk der atter engang har sure opstød over os.
Læs diskussionen her:
http://www.jv.dk/modules/debat/topic.php?topicid=81089#p20750
(Jeg skriver under: Benjamin S. Jensen)
Hva med om vi ikke undersøgte mulighederne for evt at lave et møde midt på dagen i en weekend, evt i samarbejde med JV.dk så dem der nu måtte være intra kunne komme og møde os, og se at vi ikke er galninge der ligger og kører idiotisk? Dette vil dog også kræve at der ikke bliver brændt dæk af, men at vi viser os fra den allerbedste side. Dette vil jo forhåbentligt også være med til at kommunen kunne se os fra en lidt anden side af, og måske fremskynde denne noget langsomme process det er at melde tilbage til os?
Hva er jeres mening om dette? Og vil der være nogen der ville være intra i at møde op?
-Benjamin S. Jensen
maj 2006
Følger: 67 Følgere: 65 Biler: 2 Emner: 67 Svar: 582
jul 2006
Følger: 73 Følgere: 71 Biler: 3 Emner: 20 Svar: 83
Forhåbentligt kan vi så få nogle af de folk ud af skyggen som sidder og "sviner" os til på jv debatten. Forhåbentligt kan vi få både unge og gamle bil entuisaster med, så vi ikke bare fremstår som en folk 18 årige hormon forvirrede drengerøve (ikke at vi ikke er det!)
Men håber virkelig at der er opbakning omkring dette, og hvis der er nogen der evt kunne være intra i at hjælpe med at finde plads/sted, og kontakte politi(for evt. tilladelse til at parkere et eller andet sted) og jv.dk med en journalist, så kom frit frem! Bider ikke! Jeg kan selvfølgelig også selv prøve dette hvis der ikke er nogen der har kontakterne i orden Selvom jeg nu nok tror at Benny/manni har nogle es'er.
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 45 Biler: 5 Emner: 80 Svar: 2.326
Selvfølgelig blev der af og til lavet brændere, der er altid en der ikke kan lade være...
Vi havde også besøg af en journalist, efter aftale, hvilket gav en meget konstruktiv artikel, dog var de omkringliggende beboere stadig forstyrret af larmen fra bilerne og diverse anlæg...
Nu er vi så rykket helt i bunden, hvor vi før var i midten, det har hjulpet lidt på det, men mængden af brændere har heller aldrig været lige så faste som det har været i sønderborg, i og med at træffet i åbenrå heller ikke er ældre en 1-2år...
jul 2006
Jeg har desværre endnu ikke haft chancen/tiden for at møde op til et træf i Åbenrå, men kunne da være det skal prøves.
Jeg ved ikke hvor meget du har fulgt med i hvad der sker hernede, men vi er blevet smidt ud af vores elskede kælder, som vidst nok har været et "fast" samlingssted de sidste 20+ år(ret mig om jeg tager fejl!)
Jydske har også lavet nogen super artikler omkring dette, dog valgte de i de første par at omtale os med Streetracere m.m. dette har desværre ført til at folk har fået en helt forkert holdning til hvad vi er for nogle, jeg tog derfor kontakt til Ejner(En journalist på jv.dk der lavede de første rigtige artikler og som tilsyneladende havde fulgt os i et halvt år "undercover"), hvorefter jv.dk også skiftede ordet ud med Bil entuiast(igen, ret mig hvis jeg staver forkert!)
Nu vil jeg bare se om vi ikke kan nå ud til Hr. og Fru. Jensen der gemmer sig bag skærmen inde på jv debatten, og få dem til at møde op så de kan se hva vi er for nogle!
maj 2006
Følger: 67 Følgere: 65 Biler: 2 Emner: 67 Svar: 582
Det er en god idé at undersøge hvad andre har gjort og hvad effekten har været ved det...
Der må også være flere end træf arrangørende i Aabenraa der har prøvet at få en dialog igang...
jul 2006
Jeg tog selv initiativet til at sætte små skraldeposer op dernede, og kørte så selv ud efter dem om lørdagen for at fjerne dem. Dog blev disse ikke brugt og jeg droppede det.
Allerede dengang prøvede jeg at få Jv.dk til at se det fra vores side, desværre uden held. Politiet var heller ikke meget samarbejdsvillig dengang.
maj 2006
Følger: 100 Følgere: 101 Biler: 6 Emner: 461 Svar: 7.928
Hans K J
nu er det sku længe siden jeg har været til træf i sønderborg eller aabenraa
men da JV skrev at der blev kørt ræs på P dækket i aabenraa kunne jeg da ikke skrive andet end " P dækket er 100 meter langt, på den strækning kan man ikke nå op på mere end den tilladte hastighed i byen, hvis man vel og mærke osse vil bremse igen"
problemet er at bare der kommer en enkelt bil der lige dapper på speederen og det kan høres så bliver det IGEN, livet op i medierne...
maj 2006
ja det var den gang jeg var dernede da jeg havde min 106... men det så folk sku bort fra... så endda folk der stod 2 meter fra sækkene der bare smed dem på jorden :s
jul 2006
Jeps, desværre, men altså, jeg prøvede da! Ser dog ud til at vi er lidt heldigere denne gang, og at folk kan se nu at vi bliver nød til at ændre lidt på vores opførsel/væremåde. Der skal alligevel være plads til alle! Og at rydde op efter os selv gør ingen skade!
Mener det var Thor der tog nogle billeder af rodet/the aftermath, men kan desværre ikke finde dem. Og det lader til at det faktisk er 2 år siden, altså helt tilbage i 07 jeg allerede prøvede!
maj 2006
maj 2006
apr 2006
Et par stykker af os oprettede også en lukket gruppe ved navnet Aabenraa Træf Crew, vi skiftedes til at have sække og tape med, for netop at det så pænere ud bagefter...
Men generelt er det længe ikke så vildt her i åbenrå, har dog aldrig været i sønderborg selv, men har da set forskellige videoer og hørt ting og sager;-)
Vi opfordrede også folk til at komme og se, at vi ikke gjorde ret meget andet end at snakke om hinandens biler, og gjorde det udtrykkeligt at vi generelt var imod ræs og dæk-afbrænding...
Politiet kommer da også forbi af og til, men mest bare for lige at vise de er der...
Men ja, der skal en åben og ROLIG debat til, nogle har det med at svine folk til, og det giver kun negativ omtale, men det har jeg den opfattelse om at det har du styr på...
maj 2006
stoppede med det efter ham "fjolset uden rat" blev meldt, der fik jeg ikke ligefrem god omtale
men så fik kæresten lokket mig til at tage til P huset i aabenraa, en enkelt gang i starten af sommeren, med det resultat at jeg sku pisse som bare F..... og sålukker politiet lige det hele af og sku tjekke alle biler, og jeg kunne jo ikke bare stå i et hjørne og lette trykket
jul 2006
Det er ikke mere end en måned siden at Manni/Benny, Skov og jeg skrev næsten dagligt på jv.dk debatten, hvor vi prøvede at få folk til at skifte mening om os, desværre gav dette ikke rigtigt pote, folk var desværre allerede dengang for snæversynede og kunne ikke forestille sig andet end at vi var "streetracere" pga jv's lille upser med forkert ordvalg.
Det ville være kanon HVIS vi kunne få JV til evt at lave en lille klumme eller andet i avisen, evt med billede, hvor de i samarbejde med os invitere til åben debat et par timer en lørdag eller søndag eftermiddag. Simpelthen for at give folk et indblik i hvad det er der foregår.
maj 2006
maj 2006
apr 2006
Det er jo oftest det med at være i det fri og lyset der plejer at være problemet angående location...
Om sommeren er der jo næsten aldrig problemer...
sep 2005
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 6 Emner: 19 Svar: 280
Vil så sige at jeg synes det var rigtig fint, det med at du sørgede for skrældeposer, en skam det ikke blev bedre modtaget.
Jeg var med, da det hele startede dengang, der blev kørt rigtig ræs ude på tec,der blev kørt ræs ind mod byen og brændt rigtig meget dæk af i kælderen.
Kan godt se det nu giver rigtig meget problemer, fordi folk nu er blevet trætte af det.
Ved ikke hvor langt MANNI, er nået med sine dialoger med kommune, politi osv, men eftersom man ikke rigtigt har hørt noget, går jeg udfra det er gået i sig selv.
Jeg tror ikke at jeres evt møde en formiddag med JV ville nytte noget, desværre, men ja, man kan jo altid prøve.
Vi må se hvad tiden bringer
mar 2008
Følger: 365 Følgere: 348 Biler: 29 Emner: 73 Svar: 353
sep 2005
Følger: 29 Følgere: 27 Biler: 6 Emner: 19 Svar: 280
mar 2008
Følger: 365 Følgere: 348 Biler: 29 Emner: 73 Svar: 353
jul 2006
Det jeg mener er ikke at vi skal mødes med JV, men at vi skal finde en dag hvor vi mødes et eller andet sted om eftermiddagen, hvor vi så kan invitere alle folk der er interresseret til at komme og se os an, og forhåbentligt få ændret folks meninger omkring os, ved ikke om du har fulgt med i debatten på jv.dk ? Men vi er længe blevet hængt ud som værende folk der ligger og kører med hovedet under armen ude i trafikken.
Jeg ville ikke have noget problem med at møde op og ikke lave brændere, eftersom jeg ikke selv laver det i kælderen. Selvfølgelig er det at spille op med motoren en del af et træf, men behøves der altid laves brændere? Eftersom dette har været et af de helt store irritationsmomenter når folk har diskuteret på jv.dk
Det jeg egentlig bare ville med mit forslag, var at få alle dem der nu ville, til at komme ud og se os an' og se at vi slet ikke er nogle hjernedøde fjolser som vi er blevet hængt ud som så mange gange.
Lille forslag!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside