{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Ombygning af Ørnen {{forumTopicSubject}}

Så lige der var kommet nogle billeder af ombygningen af Ørnen..

Det er satme en skam den er blevet lavet så meget om. Ikke ligefrem vejen frem hvis man vil tiltrække tilskuere til folkerace løb. Nu kommer der jo ikke til at være nogen kolbøtter i nærheden af tilskuer pladserne med alt det autoværn og sandfang (selvfølgelig nok en enkelt i ny og næ). Og det er jo det der trækker de fleste tilskuer til et folkeraceløb.

Selvfølgelig er det for vores sikkerhed det bliver gjort, og al respekt for det! Og det er selvfølgelig også træls når det er en selv der ligger der på taget..
Og kan godt forstå at vognmanden skal laves om, efter de stigende uheld der de sidste par år. Men så meget smiley

Jeg er nu alligevel lidt ærgerlig over den bliver lavet så meget om!

Hvad mener i? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ombygning af Ørnen
  • #1   9. feb 2009 Jeg syntes det er godt nok.
    Men nok også fordi jeg køre rallycross, men jeg kan kun se fordele i at der er lavet så meget om,

Så er man fri for at folk hele tiden skal løftes op og køres ud, Men samme tid sker der heller ikke så man skader. Og det er folk nok kun glade for, så skal man ikke hjem og rette buler ud efter hvert løb deroppe.

Fordele:
    I første sving er sandfanget, med til at ændre de mange skader som folke nu har fået når man rammer autoværnet med høj fart.

vognmands chikanen har i lang tid været det sted i folkerace hvor folk har lavet flest buler, og det bliver det nok ved med, fordi de curber som kommer der, bliver nogle rimelige voldsomme nogen har jeg hørt.

Alternativsporet i rallycross er også blevet ændret. og som jeg kan se kommer der sandfang inde i midten. Og det er jeg glad for, fordi hvis man rammer de inders autoværn. rammer man automatisk det andet. Og det er trist.

• #3   9. feb 2009 Nåå ja.. jeg glemte sgu lige linket.. var ellers meningen det skulle med smiley

Tak Michael smiley

• #4   9. feb 2009 Så lidt

• #5   10. feb 2009 synes mest det er synd at de ikke får lavet nogle ordenlige tilskuepladser . men det er jo self heller ikke helt færdigt endnu . men f.eks på nysum kan du jo stort set se det hele og det gir en stor fordel at man også kan se banen fra ryttergården smiley

• #6   10. feb 2009 Det med at kunne se banen fra ryttergården har de så ikke mulighed for at lave, sårn som området er formet

• #7   19. feb 2009 nu kommer jeg selv fra ørnen og syntes også det er lidt trist, og skal lige sige at der mangler rigtig meget endnu, men ørnen har været nød til at lave at det om fordi at der skulle være mere sikkerhed på banen.

men håber på det bliver godt:)

Kommentér på:
Ombygning af Ørnen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce