{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BIF vs FCK
  • #2   3. mar 2009 ja det var satme stort fck rev sejren hjem. syntes også det var fortjent. de havde trods alt de fleste chancer i kampem!!

• #4   3. mar 2009 det havde jeg også. ved ikke hvad der skete for dem. begge hold syntes jeg plejer, altid at værre klar når de møder hinanden. men det var ligesom om at Brøndby ikke kom rigtigt igang i kampem..

• #6   3. mar 2009 ^^ det kan jeg kun give dig ret i. FCK skal nok komme op på niveu. det er jeg sikker på..
    Så må vi se om BIF kan det samme..

• #8   3. mar 2009 Jeg tror at en af grundene til at Brøndby spillede som du gjorde igår, og fortsætter med at spille sådan er fordi de har begået en kæmpe fejl mht træneren. BIF har altid har en træner som selv var teknisk dygtig. Og spillede offensiv spiller i sin egen tid. Nu har de Kent Nielsen, som var defensiv sin egen karriere. Og det kommer til at hæmme deres flydende offensive spil, som vi alle kender det.

• #9   3. mar 2009 Randers FC - FC København 1-2
    AC Horsens - OB 1-3
    Esbjerg fB - SønderjyskE 2-0
    FC Midtjylland - Brøndby IF 1-0
    AaB - FC Nordsjælland 2-1
    AGF - Vejle 3-0

• #12   3. mar 2009 Midtjylland spiller mere konstruktivt og flydende end BIF gjorde igår. Og BIF har vel egentlig kun 1 der kan iscene sætte deres angreb, og det er Kron-Dehli. Og med det spil han viste igår, så er han da helt ude. Tilgengæld har FCM så mange strenge at spille på. Fagerberg, Thygesen, Farlige Frank, og ikke mindst Danny Olsen. Derfor vinder FCM over BIF

Kommentér på:
BIF vs FCK

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce