{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

4agze snak {{forumTopicSubject}}

Hey det står da lidt for stille det forum her hehe smiley
Tænkte på om der er nogen andre der har prøvet at bygge 4age indsugning på deres 4agze sammen med kompressor?
Har nemlig lidt et problem med at bov lukker for tidligt, så den bygger tryk i rørsystemet inden komp. slår fra, og det resultere så i den skyder en slange af jo smiley
bov er en hks ssqv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4agze snak
  • #1   3. mar 2009 har jeg ikke, men vil da lige tilføje et spørgsmål, nu vi er igang.. nogen der har prøvet at sætte spjældhuse på en 4a-ge fra en blacktop (48mm), har problemer med mit gasspjældspotentiometer.

  • #2   3. mar 2009 Timmy
    Er det ikk fordi at du ikk har vacum nok til at åbne din BOV ?
    Eller at din BOV er for lille. eller måske sidder forkert. Hvor har du monteret den ??
    For den eller kompresseren ved jo ikk hvilken manifold du har. og hvis man tænker på tryk side systemet er der jo mange der kører med ændret intercooler og derved et større liter mæssig system og det virker jo fint, lidt det samme med en alm AGE manifold kontra en AGZE den er bare større men meget den har en meget bedre flow. så forstår skam godt din opsætning, er selv ved at lave netop den på mni AGZE moter.

    Mvh HazzarD


  • #3   3. mar 2009 Martin. Hvis du bruger potentiometeret fra BT skal ledningerne endevendes. BT spjælde er 45 mm

  • #4   3. mar 2009 Hazzard
    bov er monteret 20cm fra indsugning, og der er front monteret ic, tror jeg har et billede jeg lige kan smide ud på profilen..
    Men bov åbner fint i det jeg slipper gasen, og forbliver så åben som omdr. falder, men når omdr når de 2000-1000 og den går i tomgang, lukker bov, men komp. lader jo stadig i tomgang, men i et lukket system


  • #5   3. mar 2009 Ja jeg kan godt se det, men er det ikke din kontakt til kompresseren eller selve styrringen på den som ikke slukker hurtig nok så ?


  • #6   4. mar 2009 Hazzard, styreboksen slukker for kompressor, må lige undersøge om det kan lade sig gøre at lodde den om til at slukke før..
    det ville nok løse problemet..
    en anden boks ville jo nok også løse problemet, men den skal sku ku kører med det der smiley


  • #7   4. mar 2009 Jahh men ,, nu ved jeg ikke hvordan dit setup er med din kompresser. om du har fjernet nogle af alle de slanger som sidder på en SC12 kompresser, der er noget med der er nogle af dem som lukker op for luften så den smider ladetrykket selv, dem har du nok ikke monteret efter som du kører med eftermonteret BOV. Jeg skal ikk kunne sige det, men tror det kan være årsagen til det, for den "bov" om man vil som sidder normalt er ikk vacum styret/ jo det er den, den bliver aktiveret af vacum, men bliver holdt åben af tryk, modsat en alm som bliver holdt åben af vacum.. Men ja hvis jeg var dig ville jeg da se om ikk man kunne slukke for den noget hurtigere, for kompresseren kører jo eftermonteret på mange vw maskiner og de har intet af det org toyota på, det er kun 1 suge slange og 1 tryk slange, og 1 ledning til at tænde/slukke for magnetventilen til remhjulet.
    Så om ikke andet skal/kan det lafe sig gøre at få det til at køre..

    Ja okay det blev lidt langt men smiley

    HazzarD


  • #8   4. mar 2009 Det er bov der er problemet, den åbner ikke på den smule vaccum der er i tomgang.. også er den beregnet til biler med luftmassemåler.. skidtet bliver udskiftet med en recirkulerings ventil, så jeg da også fri for at høre på det lorte udluftning smiley og ja det er kun abv ventil der sidder tilbage..

  • #9   4. mar 2009 super. smider du lige en besked når du har fået den byttet, vil gerne høre om det er det der skal til smiley

  • #10   5. mar 2009 Yes yes skal jeg nok..

Kommentér på:
4agze snak

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce