{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lorte race
  • #1   7. mar 2009 Trist at høre...

Var desværre ikk derover i dag....
    Var det ellers godt indtil policen kom ? Fede biler ? masser af mennesker ?

• #2   7. mar 2009 ja hvis bare folk kunne opføre sig ordenligt, så tror jeg de vil se lidt mildere på det. fordi mange gange når man køre fra bilka er der nogen der lige skal spille smarte i deres bil ..

• #3   7. mar 2009 POVLSEN !

Bare det, folk kan IKKE opføre sig ordenligt..

• #4   7. mar 2009 øv nitte -... jeg var lige på vej derop smiley

• #5   7. mar 2009 tjaa sån kan det gå

• #6   7. mar 2009 Der Har/er race der oppe i aften kommer nemlig lige der fra

• #7   8. mar 2009 Er lige kommet hjem nu.. først nu her det døde helt ud.. så jo ræs var der da.. og pænt mange fremmødte når man tænker på årstiden :O)

• #8   8. mar 2009 Det var da et fedt fremmøde...

Masser af ræs! men ja skide irriterende med den civil mondeo der fulgte efter os hele vejen fra Hedensted til Hornstrup.

Men ja, det er nok pga. dårlig kørsel fra Bilka af...! Til dels... tror jeg?

Syntes nu stadig det ville være et klogt træk at gøre gruppen privat/lukket

Tror ikke det var tilfældigt at de vidste at det var lige i dag. De har nok læst lidt med herinde på BG

• #9   8. mar 2009 hvis folk nu ikke reklamerede med det alle mulige steder kunne det være vi kunne være i fred..

• #10   8. mar 2009 Clio 16v -> Ved ikke om der også var en sort. men ham der fulgte efter os fra Hedensted til Mcd v. Hornstrup det var en Blå NY mondeo med 2 mand i. Begge var i uniform og der stod politi på deres tøj osv...

Så den var god nok. de havde satme godt nok drøn på, da vi gik på motorstien. tror lige de skulle følge en BMW og en Polo? hehe... men de holdte der ved "motorvejs hotellet" overfor Mcd og kiggede lidt.

Kasper -> ja, lige præcis. De må næsten have læst gruppen igenenm her på Bg. for at vide at det lige var i dag der skete noget.
    Tror ikke de har gættet sig til det.
    Så skal det være fordi folk har ringet til dem pga. skod kørsel væk fra Bilka, men aner det ikke?

• #11   8. mar 2009 træls de skulle ødelægge vores første aften!!!
    vi prøver igen næste lørdag smiley

• #12   8. mar 2009 - Vi var kørt hele vejen fra Aalborg, og syntes der var et total fedt fremmøde, fedt og godt gang i den til sidst dog var der lidt koldt, men det er jo ikk træffet's skyld, men ja kørte folk bare pænt så har i det fedeste træf i Dk dernede, helt sikkert pengene værd og køre helt ned til jeres træf !

• #13   8. mar 2009 når så der var racve alligevel, håber folk vil køre bedre på næste lørdag

• #14   8. mar 2009 2´eren !DK´s flotteste Calibra til salg.. .

hehe tror ikke kun det et nyt batteri , tror også nok du manglede en for lygte pære smiler

• #15   8. mar 2009 syntes det var meget godt selv om der kom poli i hedensted.

masser af flotte biler smiley

men syntes det er rigtigt med folks opførsel.. kan jo lige starte med at brokke mig over en SORT BMW Cabriolet som syntes han skulle lave sorte ringe på bilka's parkerings plads da vi var der oppe Anden gang for at vente, var ikke selv tæt på, men han gjorde det ret tæt på de andre biler der oppe, og det er fandme for farligt! især med alle de små sten der bliver kastet op, og rammer folks biler.. der er sku ikke noget mere irriterende med sådan nogle små stenslag,

!!! så det skal stoppe!!!!

• #16   8. mar 2009 Det var lidt træls at det skulle starte sådan.

men det var fed nok tilsidst smiley
    det synes jeg i hvert fald smiley HAH smiley

• #17   8. mar 2009 nu var det jo helt tilfældigt at politiet kom forbi bilka fulgte vognen på scanneren.. den havde lige stoppet en BMW men undervognslys... og ville så lige tjekke om der skete noget ude ved bilka... da vi så begyndte at trille fra bilka fik vognen besked på at følge efter og slå kloen i nogen af os og ruske lidt op i os... der ud over bedte de alle vogne holde øje med os og få os sat lidt i skak... men skal lige siges at ikke alle kørte lige pænt ude fra bilka... på vek ned på nedkørslen til motorvejen som er ensporet blev jeg overhalet af 2 stk golf som syntes at 100 i svinget var for lidt... helt ærligt hva betyder 2 min fra eller til.... men takker vejen for en ellers hyggelig aften...

Kommentér på:
lorte race

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce