{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Min første "hurtige" detail {{forumTopicSubject}}

Hej igen.

Jeg har lige prøvet nogle af de produkter af som jeg lige har fået hjem. Mest for lige at se hvordan de opfører sig, og gøre mig lidt erfaringer. Jeg har ikke været hele turen igennem med hensyn til lakken. Men jeg syntes aligevel resultatet er rimelig godt.
Det jeg har gjort er:

Exterior:
grøve steder sprayet med CG Strong Wash
Skumvask med Super snow foam + 2 kapsler CG Maxi suds II.
Skyllet med højtryksrenseren
Vasket med Sonus sheepskin Wash Mitt og 3 kapsler Zaino Z7 show Car Wash i 1 spand varmt vand.
Skyllet med højtryksrenseren.
Sprayet med Meguairs Last touch.
Tørret med Sonus Der wonder drying towel.

Interior:
Instrumentbrædt og plastik rengjort med Auto Glym Interior shampoo.
Tørret med mikrofiber.
Påført Poorboys Natural dressing.
Tørret med mikrofiber.

Motorrum:
Vasket med Auto Glym Engine and machine cleaner
Tørret med en klud hvor der er påført CG Strong Wash
Tørret efter med ren klud.
Plastik påført Zaino Z-14 Plastik Magic cleaner & polish.
Lade tørre et par minutter.
Poleret efter med ren klud.

Jeg har taget et par billeder af resultatet. Disse kan ses her.

http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=41694

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min første "hurtige" detail
  • #1   14. mar 2009 morten F

- Super at se, at du faktisk gør brug af det! Kanon! Nu er du hook'ed - point of no return. ;o)

Venligst,

Ebbe

• #2   14. mar 2009 Ebbe J

Hehe. Ja jeg kunne ikke lige lade være med at få noget af det prøvet af.. Og så kan min nuværende bil jo også fungere som prøveklud indtil jeg får den nye :o)
    Men jeg syntes godt man kan mærke at produkterne er af bedre kvalitet end de fleste af dem man køber på tankstationen. Det er som om at man kan mærke alledere når man smører de forskellige ting på, at det er gode sager. Og så er der meget af det der lugter rigtig godt :o) Ikke fordi det skal være en begrundelse for at købe det. Men det er nu rart..

• #3   14. mar 2009 morten F

- Bestemt. Der er kælet for detaljerne:) Det var også min første konklusion. Det er i en anden liga, end hvad man kan finde de fleste steder herhjemme i DK.

Venligst,

Ebbe

• #4   16. mar 2009 Bestemt flot indvendigt.. Din "vinylting" gør det ret flot - ser fugtigt ud, uden at se fedtet ud.. alt for nice..
    Gider du sige om det tiltrækker støv, altså om en måneds tid.. om det sætter sig lettere fast end de plejede ?

Tak smiley

Michael Bilvask.Nu

• #5   16. mar 2009 MIcheal V:
    Jeg kan desværre ikke fortælle dig hvordan det ser ud om en månedstid på denne bil, da jeg har købt en anden som jeg regner med at få i denne uge.
    Men jeg skal gerne lave forsøget på denne. Dog er det en anden belægning der er på instrumentbordet. Så jeg er spændt på hvordan poorboyw natural dressing ser ud på denne..

• #6   17. mar 2009 Ok jeg skammer mig og går i hi!!! FUCK jeg har røde ører lige nu.
    Havde ikke lagt mærke til det var mit "mærke" ...
    SORRY! det var dog pinligt.. skimmede bare listen, lagde ikke mærke til mit produkt, og synes resultatet var pænt hahahaha ej hvor skod.
    SORRY! SORRY!
    ( går i seng og grimmer mig )

• #7   17. mar 2009 haha.. Jammen det er da helt iorden smiley
    Men det er da heldigt at du syntes resultatet er godt når nu det er det mærke du forhandler smiley

Kommentér på:
Min første "hurtige" detail

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce