{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

vurdering af celica? {{forumTopicSubject}}

Hey folkens, hvad ville i vurdere at jeg ville kunne få for min celica?

evt med eller uden 20v motor monteret?

den er nysynet, har gået 320.xxx men det er ligemeget da bilen er totalt renoveret.

Den har fået ny KAW preformance undervogn,
Alle synkromesher i gearkassen er blevet skiftet,
Begge trækakseler er renoveret,
Har fået nye 17" pirelli dæk i sommeres
Monster anlæg
Ny forrude
Nymonteret tårnstiver
Greenfiterkit
alarm C.lås og startspær.
Har lige fået lavet rust hvor begge forskærme blev skiftet foran i sommers, den fik lavet paneler i begge sider.
Den har fået skiftet tank studs og tankudluftningsrør. påfyldningsrør er som nyt, og tank og bånd er pæne. Totalt rustfri.
Ikke ryger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vurdering af celica?
  • #1   19. mar 2009 og har std. hækspoileren klar til montering

  • #3   19. mar 2009 vil have noget andet. =)

    altså jeg vil helst sætte den i, har motorstyring og det hele til det. den er totalt renoveret med lejer og ALT, og så har den gået cirka 100.000 =D


  • #5   19. mar 2009 arh, vil have den i =), men Gadbjerg motorimport har en mangen til, de sælger =)..

  • #6   19. mar 2009 med 20v vil jeg sige 30 kilo især fordi at det er aldrig lige meget hvad en bil har gået

  • #7   19. mar 2009 Lars smiley jeg fik 41500 for min 2,0 der havde gået 245.000 km... der var også renoveret en masse men tit tror folk bare der er noget galt med bilen og km-tal betyder altså meget..
    jeg ville også skyde på 30 k.. nu kan jeg selvf ik lige huske hva du har lavet ved dit interiør, men hvis der er 1,6 kabine i og rul-selv vinduer, så er de ikke så attraktive desværre...
    men jeg tror ca 30 k... smiley


  • #8   20. mar 2009 ville den være mere attraktiv hvis der ikke var kondi-ruder i :)?

    stephen C
    Mener bare, alt er jo nyt, alle sliddele, rust er der intet af og så er den realativt pæn i lakken..


  • #9   21. mar 2009 den er pæn det er der ingen tvivl om. men vis vi tager et eksempel. toyota bød 70000 for min celica t23 fra 2000 den havde gået 173xxx men motoren havde kun gået 4500, og det var med alt udstyr der var til den. min mor har en kia sorento fra 2004 den har gået 95xxx den kan hun kun få 50000 for, der er den skide finans krise der gør at det er svært at sælge sin bil og dem der bliver solgt bliver solgt med et kæmpe underskud.

  • #10   21. mar 2009 stephen C
    Tror bare at jeg beholder den så =). for det er jo en dejlig bil, ingen tvivl der.


  • #11   21. mar 2009 det er jo lige det er sgu noget specielt ved en celica, men hvis du sælger den så kan du jo være heldig den sidste idiot er ikke født endnu

  • #12   21. mar 2009 Ja Lars. Kondiruder har noget at sige.. Jeg ville hellere give 40.000 for en 2,0 med elruder og servo, der havde gået 200.000 km, end en 1,6 uden der havde gået 160.000.. smiley

    det er helt klart en smagssag, men du spørger om meninger jo.. smiley
    jeg er et luksusdyr og hvis en evt køber ved lidt om celica, så vil man da foretrække 2,0'eren hvis den stod til samme pris i god stand... jeg kiggede på en 1,6 da jeg sku have celica, men den havde sådan en kedelig kabine i forhold til 2,0'eren og havde gået lidt under den 2,0 jeg kiggede på.. nul servo, nul spoiler, nul elruder og nul 3sge... smiley smagssag, men tror helt sikkert du ku få noget ordentligt for den når vi kommer ud af krisen smiley


  • #13   21. mar 2009 Det er jo en flot bil uanset hvad, og din ser meget velholdt ud smiley

  • #14   21. mar 2009 Josephine C
    TRO mig det er den også ;)..

    venter et års tid, og ser. måske har krisen lettet lidt =).


  • #15   21. mar 2009 ja det tror jeg også er smartest, eller kør bilen ud til den ikke kan mere

  • #18   22. mar 2009 ja jeg ved godt at det er en toyota. men alle biler kan køres ihjel der går bare længere tid med en toyota

  • #19   22. mar 2009 stephen C
    har aldrig set en toyotamotor der gav op, det er somregel altid rusten der afliver den.

    men sådan helt teknisk set, så kan den leve for evigt jo =) bare man tager problemerne inden de bliver alvorlige


  • #20   22. mar 2009 ja det er jo det, men når man passer og plejer sin bil så kan næsten alle biler leve evigt, men det kommer jo mest an på om du stadig er glad for den, for vis du stadig nyder at køre i den, og ikke har brug for en der er større, og har råd til at have den, så ville jeg beholde den vis det var mig.
    Jeg solgte kun min fordi at jeg ikke havde råd til at have den mere, og jeg var heldig at jeg kom ud af det uden at skylde penge i den


Kommentér på:
vurdering af celica?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce