577 visninger
|
Oprettet:
team X-mas {{forumTopicSubject}}
hej folkens....
vi er 3 stykker fra haderslev der har fået et team op og stå, vi er nu 6 biler her fra det sydjyske, men vil gerne have flere med i teamet.
du hvis du / i er intr. så må i lige skrive en besked til mig, så må vi finde ud af noget. vi har fået lavt streamer, og vi har 5 på lager endnu (200kr pr. stk), men der kan bestilles flere..
her er billed af streamern :
http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=42769
der er ikke adgangskrav, kun at man har en bil
vi kommer som regel til åbenrå hver torsdag, og der skal du/i ikke efter en sort golf 2, eller en fiat merea..
mange hilsner fra Ditte
sep 2007
Følger: 36 Følgere: 31 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 27
Jeg kunne skam godt tænke mig og være med,. og evt høre mere
Og rigtig fed Streamer...
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Biler: 3 Emner: 15 Svar: 46
kunne da være hyggeligt hvis du ville være med:)
jeg har selv tegnet dragen til streamern
jamen lige prøver vi jo også samle folk der har lyst til og være med i teamet, men vi har planer om at vi skal begynde og mødes nogle forskellige steder en gang i mellem, og holde nogle team-fester og kan køre til træf sammen indtil videre blir der ikke noget med at man skal betale et beløb i året for at være med, det blev vi enige om at vi ikke gad, når vi vil holde fester og sårn , må man splejse.. man skal selvfølgelig betale de 200kr for den streamer, men det er det eneste man skal punge ud...
hvis der er mere du vil vide, må du jo lige skrive
sep 2007
Jamen det lyder da fed nok,.. det er jeg super frisk på kunne kun være fedt sys jeg... Men bor godt nok i vejle , men pjeler at køre rundt i landet for at komme til ræs. så det gør ikke mig noget med at skulle køre lidt frem og tilbage for en hyggelig aften og for at mødes med andre tøser der lige så vilde med ræs og biler som mig Så hvis det ikk gør noget jeg bor i vejle er jeg super frisk og med på den , og Vil hel klart gerne betale de 200 for streamer ... så det
apr 2007
vi vil gerne byde dig velkommen i team X-mas
sys det er super fedt at du er frisk, og det betyder ingen at du kommer fra vejle.... som sagt hvis du vil møde os holder vi til i kælderen i åbenrå hver torsdag aften, og det sker af og til at vi køre til esbjerg
men så ligger jeg en streamer til side til dig
sep 2007
Og jeg takker for velkomsten ,
Og vil helt klart gerne møde jer, har planer om at køre til esbjerg næste fredag hvis det var noget.. ?
sep 2007
apr 2007
sep 2007
apr 2007
team X-mas
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside