{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Billeder og Video {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Nu har jeg ikke selv et digital kamera eller video kamera men syntes det kunne være fedt hvis vi fra gruppen og skive ungdoms side havde en eller et par stykker som gik rundt til træf på skive havn og tog billeder og optog video af brændere, af bilerne og af folket også lagde dem op her på bilgalleri.

Mest for at folk kan se dem igennem senere og sige "fuck en fed bil, så du den?" eller "Så du den brænder. Gal det røg jo i 2 uger bagefter".

Nu ved jeg godt at det med brændere er ulovligt på havnen (øhhh ups) men jeg har tidligere set Skive Folkeblad & Vmax tage billedere af brændere dog med sløret nummerplader e.l.

Ved ikke om det er noget i har snakket om tidligere eller noget. Men smid da lige et indlæg med jeres menig.

Og bare en anden lille ide, hva med at spleje om en hjemmeside hvor vi kunne samle billeder, videoer og andre unge menneske i skive og oplandet? Fordi jeg kunne forestille mig at dette ikke er den eneste gruppe som snakker om træf på Skive Havn. Eller findes det i forvejen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billeder og Video
Kommentér på:
Billeder og Video

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce