758 visninger
|
Oprettet:
Underlig lyd....??? {{forumTopicSubject}}
Jeg har lidt et problem da min elskede sedan giver en sær klunk når jeg kører over noget f.eks. et lille hul i vejen.... jeg har kigget på krængnings stabilisatorerne men det ser ikke ud til de fejler noget.... er der nogen som kan hjælpe mig.....????
jul 2004
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 566
Nogen gange skal du lige tage de to beslag af som holder de stabilisoterer der går fra hjul til hjul i bagenden., lige ta dem ned og smør dem godt med noget tykt fedt der hvor stabilisatoren ligger imod på., så sætter du dem bare op igen derefter., og i de fleste tilfælder er problemet løst.. men kan da osse være meget andet., bare lige en lille ting der måske var årsagen..
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 92
dec 2004
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 137 Svar: 1.207
Det er de bagerste 4 stænger der.. tror det er stabilisator stængerne. De kan godt sige sådan nogle små klonk klonk lyde. Det er ikke noget der er færligt eller noget bare træls at høre på. Hvis det er dem så er det 99% sikkert at det er de gummi bøsninger de sidder i, i hver ende der er færdige, selv om det ikke lige er til at se. Kan gode være man kan smøre sig fra det som oilfucker siger, men hvis du alligevel har dem af, ville jeg da skifte de bøsninger. Du vil osse opleve at det føles som om din undervogn er blevet strammet op. Hvilket den jo i teorien osse er, da der ikke er slør i disse stænger mere.
maj 2006
maj 2006
Underlig lyd....???
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside