skærmkanterust.. chok :) spørgsmål! {{forumTopicSubject}}
Hey gutter. LINK nederstil billede!
jeg er jo ejer af en 400 model, og jeg er gået igang med de bagerste skærme.
Overfladen var begyndt at boble 3-4 små steder nederst så det begyndte jeg at slibe. Efter at have slibet færdigt, så gik jeg også lidt inderskærmen. Chok. KANTEN VED INDERSKÆRMEN!
Efter en grundig slibning i skærmkanten hele vejen rundt, så må jeg konstatere at der er 2 steder hvor musen har ædt., størrelse med 5 krone pr. som er rustet væk.. Jeg kunne med lidt håndkraft rive det af. Efter har jeg så fortsat med at slibe så jeg ikke kan se mere rust. ( pga. det var et chok var at det var inde bag det gamle pava..)
Der er dog en ting som undre mig.
At skærmkanten er fordelt på to lag metal. I midten ved det ene "5krone", kunne jeg med en flad skruetrækker kom ind imellem to metallag. Det ene er rust væk men det andet er OK!
Jeg vil også gerne lige sige at det er virkelig dårlig materiale der er blevet brugt til de skærmkanter, og så kan jeg heller ikke forstå hvorfor man fra fabrikken ikkehar kommet plastik ind i, som foran i bilen?
Nå gutter. nu står jeg tilbage med to steder som musen har spist lidt af. Hvad gør jeg med de to steder?
Fyld dem ud med noget man kan købe, grunde det, og spraymale og klarlak? eller er jeg forkert..?
Og derefter evt noget pava på kanten.? det var der i forevejen inden jeg gik igang!
Som sagt, de to musesteder er ikke på overfladen men på kanten. håber i forstår mig
LINK TIL HVAD JEG MENER:
http://www.billedeupload.dk/photo/2009-04/9b07ac4c/rust.JPG.html
Jer som virkelig ved alt om disse ting her. Brug lidt til på at skrive hvad jeg nøjagtig skal gøre.
Hvis i ser det her på arbejdet, så vent med at skriv til i kommer hjem. Så har i mere tid
jun 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 8 Emner: 61 Svar: 228
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 88 Svar: 224
apr 2008
apr 2008
apr 2008
ude på overfladen har jeg givet den grunder og nu sprayet og klarlak. så må vi se om det kan holde lidt..
skærmkanterust.. chok :) spørgsmål!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside