1.408 visninger
|
Oprettet:
ang. sænkning ! {{forumTopicSubject}}
heey bg... snakkede lige med en af mine venner i dag der er sælger for chevrolet.. bare så i ved det
udskiftning af luftfilter og udstødning : I mister jeres garanti hvis i tager til service og lignene...
hvis i sænker jeres bil mister i garantien på undervognen . . . ! bare så i ved det .. .
dog med hensyn til luftfilter og udstødning... behold begge originale dele så i kan skifte tilbage når i skal til service... så lad være med at svejse en ny udstødning på.. hvis det kan lade sig gøre så brug nogle spændebånd.. har lige købt mig en ny potte... håber snart den kommer på =)
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 21
okt 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 103 Svar: 607
mar 2007
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 71
mar 2007
maj 2005
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 85
da jeg købte min aveo her for 2 uger siden, talte jeg med ham omkring sportsfilter.. Han sagde at garantien burde dække fuldt ud selvom man havde et sportsfilter på, da man teoretisk ikk piller ved motoren. Du skifter jo bare et filter, det er jo ikk sådan at man tager filteret helt af og bare kører rundt uden noget filter. Det ville derimod øddelægge garantien..
men det er jo bare min sælgers syn på emnet, hvis andre forhandlere har det anderledes med det, må det jo accepteres.
Og ang. sænkning skal man jo bare få den sænket hos chevrolet, da det er chevrolet der selv laver det, står de også for garantien af deres arbejde. Garantien bliver jo kun øddelagt hvis man selv sænker den eller af en tredje part..
ang. sænkning !
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside