{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.384 visninger | Oprettet:

ang. sænkning ! {{forumTopicSubject}}

heey bg... snakkede lige med en af mine venner i dag der er sælger for chevrolet.. bare så i ved det smiley

udskiftning af luftfilter og udstødning : I mister jeres garanti hvis i tager til service og lignene...

hvis i sænker jeres bil mister i garantien på undervognen . . . ! bare så i ved det .. .

dog med hensyn til luftfilter og udstødning... behold begge originale dele så i kan skifte tilbage når i skal til service... så lad være med at svejse en ny udstødning på.. hvis det kan lade sig gøre så brug nogle spændebånd.. har lige købt mig en ny potte... håber snart den kommer på =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. sænkning !
  • #1   16. apr 2009 jeg har fået det hele lavet fra forhandlerens side.. og fik at vide at garantien dækker.. det er jo dem der har sat det på og lavet det.. bilen har aldrig kørt uden smiley

  • #2   16. apr 2009 ja ok... selvfølgelig hvis du får det lavet fra forhandler dækker det... sorry glemte jeg og skrive smiley

  • #3   16. apr 2009 men der er så bare kun to års garanti på eftermonteret ekstraudstyr

  • #4   16. apr 2009 min er sænket...... MEN med fuld garanti, da dette er købt som ekstra udstyr. smiley

  • #5   17. apr 2009 normalt er der bare un to års garanti på eftermonteret ekstraudstyr smiley og sænkningen er jo sket i dk. dermed må det være eftermonteret og ikke fra fabrikens side..

  • #6   13. maj 2009 alt der er købt hos chevrolet og monteret af chevrolet smadrer ikke fabriksgarantien.. om det så først er blevet monteret i dk og ikke på en fabrik..

    da jeg købte min aveo her for 2 uger siden, talte jeg med ham omkring sportsfilter.. Han sagde at garantien burde dække fuldt ud selvom man havde et sportsfilter på, da man teoretisk ikk piller ved motoren. Du skifter jo bare et filter, det er jo ikk sådan at man tager filteret helt af og bare kører rundt uden noget filter. Det ville derimod øddelægge garantien..

    men det er jo bare min sælgers syn på emnet, hvis andre forhandlere har det anderledes med det, må det jo accepteres.

    Og ang. sænkning skal man jo bare få den sænket hos chevrolet, da det er chevrolet der selv laver det, står de også for garantien af deres arbejde. Garantien bliver jo kun øddelagt hvis man selv sænker den eller af en tredje part..


Kommentér på:
ang. sænkning !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce