{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Forslag til håndtering af SmsKæden.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ved at tænke, tænke, tænke og ja tænke lidt mere + googlet en del efter gratis/billige sms muligheder og det billigste jeg har ku finde hvor vi egentlig kan gøre det så godt som gratis i "et stykke tid" er følgende

https://www.cbb.dk/cbb?cmd=regstep1&profile=I < De kører en kampagne der hedder opret dig for 20 kr og få 200 kr på din mobil konto og de tager 19øre pr sms dvs vi kan sende
947 sms'er for 180 kroner!

Hvis vi f.eks er 5 mand der opretter os derinde og benytter os af det tilbud og vi bruger det en mand efter en mand så har vi sms'er til nogen tid i hvert fald..
De har også et tilbud der hedder 1 øre pr sms HVIS du betaler 50kr i måneder for et "sms abb" men det tror jeg ikke der kan svare sig for os..
Jeg er villig til at "ofre" en flad 20'er for at få det her op at køre - så frem i sys det er en god ide????

Men jeg skal gerne være den første til at sige at denne metode ikke er sååå fin igen set fra CBB's side - men hva'!
Vil vi det her - eller vil vi det her ikke smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til håndtering af SmsKæden..
  • #1   22. apr 2009 Hvorfor egentlig overhovedet en smskæde? altså hvis jeg får en træf sms spammer jeg den til hele min (træf gruppe) i min telefonbog, og jeg tror der er mange andre som videre sender den slags sms'er, virker det ikke fint nok, jeg synes da altid at jeg har fået en sms når der har været noget?

• #2   22. apr 2009 Mikael L> Den jeg fik i dag og sendte videre fik jeg tilbage melding fra 2 af de havde modtaget - for at undgå det og for at få lidt mere styr på tingene og for at sørge for at ALLE får den så vi kan få flere personer med smiley

• #3   22. apr 2009 okay, men jeg gider feks. ikke betale noget til en smskæde da jeg allerede nu bruger 99kr pr. måned på fri sms med mit mobil abonoment, så jeg synes min udgift til sms'er er stor nok i forvejen.

• #4   22. apr 2009 Mikael L> Kommer du heller ikke til.. Siger bare at hvis vi ku finde 5 mand eller der omkring der ville betale den 20'er 1 gang ville det være kanon!

Kommentér på:
Forslag til håndtering af SmsKæden..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce