{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Vigtigt for alle - ny vej. {{forumTopicSubject}}

Klik på linket her http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=44349

Dette er til et fotoalbum jeg har oprette under min profil, det viser hvordan man skal parkere, køre og opholde sig på striben i esbjerg.

Det er utrolig vigtig at der ikke smides affald af nogen slags på stedet (de steder der er markeret med farve og sort på kortet) - dette vil nemlig sætte en stopper for fremtidige træf's på havnen.
Husk nu og brug de sorte poser der hænger alle steder til jeres affald, dåser, flasker osv - så er vi evig taknemmelige.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vigtigt for alle - ny vej.
  • #1   23. apr 2009 er sikker på det bliver bedre med den vej...

• #2   23. apr 2009 Det gør de i forvejen kære ryger.

• #3   24. apr 2009 RÆS-ESBJERG Tidligere STRIBEN-ESBJERG....

Ville egentlig bare have skrevet "ingen Komentar", Men kan faktisk ikke kende det som startede som Striben-Esbjerg. Det drejer sig nu efterhånden kun om at få parkeret bilen et eller andet sted godt gemt af vejen. (der er jo ingen parkeringsplads) Hvor man kan se på fine biler og snakke sammen,nej det går kun tilbage hver gang der kommer et nyt sted. Det kan godt være at der igen kommer mange mennesker og der bliver kørt ræs, men når det så er sagt, så er hele atmosfæren ved at være væk. Folk står i en lang række og ser på biler der holder i kø og så kører et par hundrede meter. Hvor er alt det sociale sammenvær henne, lige bortset fra dem der står rundt om Pippers bil. Hvor er alle de fede og hurtige biler henne, Ikke fordi at de almindelige biler ikke skal være der, men det skulle jo gerne krydres med nogle hurtige og fede biler ind imellem, tror de rigtig fede og vilde biler enten bliver væk fordi de ikke kan vise dem frem , ellers er det fordi de holder på en eller anden side-gade gemt godt væk. Det eneste tidspunkt Striben-esbjerg viser fine biler er faktisk kun til de træf såsom F&F og Mega-Meet. Og ikke der hvor Striben-Esbjerg bor, nemlig et eller andet sted hver fredag aften....

• #4   24. apr 2009 RE. danny hvorfor skriver du ikke bare ingen kommentar istedet.. for jeg syntes KUN at folk brokker sig , folk havde klaget over selve vejen , at den var elendig og køre på.. så har crewet taget sig så godt af det , som de nu kunne , for at "rette" lidt på det (indtil der bliver fundet en bedre vej , med bedre faciliteter)

• #5   24. apr 2009 Re..Pernille...
    At folk brokker sig, er ikke noget nyt, det har jeg/vi hørt på siden starten, men alt bliver holdt så tæt på kroppen, at der ikke er nogen der kommer med gode forslag. Og hvis du læser imellem linierne, så er det ikke imod , men min mening om hvor striben er på vej hen. Og havnen og før dette Slagteriet har aldrig været bare nogenlunde optimale, men bevares hvis der kun efter din mening er plads til ryk-klappere inde på stribens forum og i deres indlæg, så ingen alarm for min skyld, det er ikke fordi jeg mangler noget at give mig tid til at jeg kom med min mening, men den slipper du så for her. Så må den jo komme ud hvor der er plads til den.....

• #6   24. apr 2009 hehe...så må man jo bare køre hele tiden for at ku vise sin bil frem---hehe...det gør jeg så..!!

• #7   24. apr 2009 lii præcis morten=)
    vi plejer nu a få ret meget opmærksomhed i din lille guldklup=)

• #8   24. apr 2009 hehe morten H lyder godt

• #9   24. apr 2009 jeg kan ikke se at det er noget forkert i det dannie M siger
    men mange opfatter det nok lidt negativt
    og det er jo ikke så fedt hvis de påvirker folk til at blive væk
    de ideer vi har er jo rigtig gode men der er bare ingen steder her i esbjerg der opfylder det
    så lad os nu få det bedste ud af det og være glade for det vi har
    jeg synes vi skal være glad for at vi får lov til at passe os selv og det køre jo også fint

• #10   24. apr 2009 Når man ser på helheden i de fredags træf der er på havnen lige pt, så syntes jeg det går nogenlunde - med de forhold der er og arbejde med.
    Men ja der er rigtig der er ting der løbende skal rettes fra alle sider, specielt med sommeren i møde og sikkert endnu flere biler og folk der vil sludre biler og andet socialt samvær, som der efter min menig skal være lige så meget plads til som alt andet.

Jeg savener også at folk kommer med forslag til forbedringer omkring alt, da det jo i sidste ende er dem som kommer i biler om fredagen der skal tilfreds stilles og ikke foreningen, men jeg hører aldrig om nogle forslag når jeg nifler rundt på striben om fredagen, ej heller opringninger, sms'er, emails omkring evt. forslag - ved så ikke om andre i crew eller bestyrelse får nogle forslag - men klart der skal da være fuldstændig åbent for alle forslag, som så skal diskuteres igennem og ses på, om det er ting som kan lade sig gøre eller det er noget som er helt ude i hampen.

Men den ting som alle der kører ræs på striben har klaget over, er vejen tilstand (huller, revner, brøndæksler osv) når de kører - den ting skulle så være væk nu (forhåbentlig), da vi har besluttet og flytte om på læssevejen som stort set er 100% ren asfalt uden huller og revner, kun 2-3 brønd dæksler som ligger helt plant med overfladen.

Vejen er omkring 9,5 meter bred og tilskuere har godt 4-5 meter i dybden og stå på, samt de (hvis de har lyst) kan stå helt op til enden af de 430 meter.

• #12   24. apr 2009 RE Kåre Ø

Hørt Hørt - det kan jeg personligt godt lide og høre.

Vi leder stadig efter "det gode sted", så kom ud af busken alle sammen

• #13   25. apr 2009 Tilbagevejen er blivet spærret peramant af et firma!

• #14   25. apr 2009 Min kære Carlsen. Vi kører jo fra hvor BP stopper, så der er slet ingen grund til panik.
    Hvis det er på den "nye vej" så er situationen den samme - ingen panik, men godt du nævner det.

• #15   26. apr 2009 Vi har da kørt ved hjemis og hvor vi kører nu i over 10 måneder uden skilte, så pt må det jo være ok vi er hvor vi er.

• #16   26. apr 2009 Carlsen...
    Jeg har længe gået og tænkt på at når det er blevet acpeteret at der blev kørt på molevej , trods forbuds-skiltning og efter EOS lukkede vejen er det stadig blevet tålt at hele molevej er blevet brugt til p.plads.
    Hvorfor så ikke snakke med de lodsejere ved Cocio om lån af p.pladser som vi tidligere brugte og er det med tomlen op og deres p.pladser igen kan benyttes, ja så er det jo at tage en ny dialog med ordens-magten. Super P.Pladser Super vej/tilskuer faciliteter og sidst men ikke mindst gode tilkørsels forhold lige fra motorvejen og dem der kommer nordvest fra de kommer ind fra stormegade/Vestkystvejen. Hvis vi ikke kan få noget der er bedre end vi har nu, ja så skulle man måske overveje hvad der så skulle ske........

• #17   26. apr 2009 Dannie, det er måske ikke så dumt det du siger, folk holder jo alligvel på den forbudte side af molevej, så hvorfor ikke lave et emne her og se hvad folk vil? jeg prøver lige at snakke med de andre om det!

• #18   28. apr 2009 Hej Dannie.
    Den idé har jeg også også gået med rigtig længe, altså om og benytte et af de gamle steder igen - på trods af skilte.
    Men så skal der jo bare en dialog i gang med firmaerne om dette, samt det offentlige - men det burde vel heller ikke være noget problem.

• #19   28. apr 2009 Jonas...
    Nej vel.....
    Det er jo lige et job for Morten, lige at svinge forbi Cocio og de andre og så lige få en snak med Politiet også...Så skulle den vel være i vinkel...det er da i alles interesse at vi er bedst muligt gemt af vejen og til så lidt gene for andre som muligt . Også i ordensmagtens interesse. Hvis der ikke bliver bedre end det er nu er city vel lige så godt som havnen....???

Kommentér på:
Vigtigt for alle - ny vej.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce