{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Ang. min stjålne Civic $Dusør gives$ {{forumTopicSubject}}

Jeg håber ikke at I synes at det er upassende at oprette dette i den her gruppe , men da I kommer til træf tit. Kunne det være I så min bil ?

Nu har jeg lavet et nyt indlæg , omkring min Civic .. (Pappi's gamle)

Der er lidt nye ting at gå efter , som det ser ud p.t.

Den er set køre rundt i Kbh, men omlakeret i hvid ..

Link til forumside: http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=537997

Link til bilen :

Mine egne (få) billeder : http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=36249
Den tidligere ejer's billeder: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=66061 , disse nummerplader sidder IKKE på bilen ..

Hvis nogen ser bilen , må de meget gerne prøve at tage nummerpladen på bilen og sende det i en PM til mig smiley Hvis det fører til , at bilen bliver fundet gives der en dusør !

Håber I kan hjælpe ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. min stjålne Civic $Dusør gives$
  • #1   4. maj 2009 Det der med at den set køre rundt i KBH i hvid lyder lidt tynd. Folk er da for dumme hvis de kører rundt i en stjålet bil. Lyder mere sandsynligt at dem der kører rundt i den hvide, har monteret delene fra din - HVIS det da ellers er dele fra den. I tilfældet af at de "bare" har monteret delene fra din, betyder at det bliver pænt svært at bevise at det er stjålet. Men selvtægt er der jo ingen der kan forbyde dig imod smiley

  • #2   4. maj 2009 Det har du ret i ..

    Men nogen folk er ikke for smarte ? smiley

    Men kan jo finde ud af det , hvis den blir set og folk kan få taget nummerpladen på den .. Så får jeg den jo tjekket smiley


  • #3   4. maj 2009 Går udfra du har meldt bilen stjålet, og kan tyven nok regne ud. Så hvis han nu har en Civic stående derhjemme, kan han jo have taget pladerne fra den og smidt over på din. Det er jo sådan noget Politiet aldrig opdager, da de er mere intresseret i tonede ruder, fart og om en ens bil er lovligt skruet sammen.

  • #4   4. maj 2009 Det har du også ret i smiley

    Men så må man jo være lidt smart , prøve og finde ud af hvor den bil køre henne ? Og så prøve at få fat i ejeren og se om man kunne få lov til at kigge i motorrummet og tjekke stelnummeret ? Altså virke som om at man er interesseret i at købe , og så bare kigge bilen igennem smiley


  • #5   4. maj 2009 Ja netop... Det er også derfor jeg skrev at der ikke nogen der forhindre dig i selvtægt... smiley

  • #6   4. maj 2009 Hehe smiley

    Det må man jo ikke smiley Haha .. Ved du også godt smiley

    Men som sagt , hvis du ser noget .. Så smid lige en PM smiley


  • #7   4. maj 2009 Det kan du tro...

  • #8   4. maj 2009 Perfekt smiley

  • #9   4. maj 2009 Jeg vil ihvertfald holde øje, er der nogen sådan helt specielle kendetegn ved bilen?

  • #10   4. maj 2009 prøv frb centret.. synes bare jeg har set den flere gange der.. den står parkeret lige ved nedkørslen, og der står den tit.

  • #11   4. maj 2009 men der er sort kofanger og så noget rødt værk af en art... det ser lidt mærkeligt ud

  • #12   5. maj 2009 G4-GTI-Baby -->

    Altså selve udseendet er jo specielt i sig selv, men f.eks. hækspoileren er jo til at få øje på .. Og kabinen også .. Ved dog ikke om de har afmonteret turboen, men hvis den stadig sidder i .. Så er den til at høre , for den pifter rimelig godt smiley

    Hej M -->

    Lyder super smiley Jeg vil prøve at tage derud og kigge , man ved aldrig ? Tak for det ..


  • #13   13. jul 2009 Den Civic , som er blevet set i hvid er desværre IKKE min ..

    Det ser dog ud til at hele mit skørtesæt , kulfiber hjelm og sidespejle er blevet solgt til denne person .. For jeg tror ikke at sandsynligheden er særlig stor for at én har købt det sæt + at købe et helt andet frontskørt som lige præcis er det samme som det der sad på min ? For det frontskørt som er i det skørtesæt , blev stjålet fra tidligere ejer (Pappi)

    Men ellers tak for hjælpen allesammen smiley


  • #14   14. jul 2009 har du fundet frem til den? smiley

  • #15   14. jul 2009 Hej M -->

    Jeg så en hvid , på fisketorvet .. Som ligner min PRÆCIS .. Men desværre er det ikke min , men alt det som sad på min sidder på den nu ..

    Så kan ik rigtig gøre noget , desværre ? Medmindre , jeg kan forbinde ham som har "mit" styling til den mekaniker som den stod hos ? Lidt detektiv agtigt .. Men , ja ..

    Har jo tabt mine penge på den , da den var afmeldt ?

    Men jeg takker for opmærksomheden til allesammen smiley


Kommentér på:
Ang. min stjålne Civic $Dusør gives$

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce