{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afmontering af dørebeklædning
  • #1   4. maj 2009 du skal skrue alle skruerne som sidder rundt om i døren af.. så fjerner du gummi pladen som sidder i håndtaget og fjerne den umbraco skrue der sidder der.. så sidder der endnu en umbraco når du har fjerne håndtaget.. derefter kan du fjerne hele dørsiden inkl. rude skrabe listen..

der sidder clips på selve døren som godt kan drille lidt.. så derfor skal du huske at hive den rigtige vej.. men du skal hive ind mod bilen..

• #2   4. maj 2009 ok tak, håber ikke jeg smadret noget, hehe

• #3   4. maj 2009 det er slet ikke så svært.. men tag dig god tid..

forresten, hvis du har købt andre mål på højtaleren end std. skal du have et sæt adabtor plader.. for dem som hedder 6.8 eller 5.7 passer ikke i fordørene.. det var jeg ihvertfald ude for på min bil ( Bravo) så mon ikke at det er det samme på din?

du evt kan bare lave en adabtor af træ..

• #4   4. maj 2009 Jeg har købt dem der hedder 5x7 og jeg søgt og fandt at det var standardmål på fiat brava, og der hvor jeg købte dem, stod der at de passede i.

• #5   4. maj 2009 oki.. jeg havde bare en dårlig oplevelse med alpine som jeg købe.. de passede ikke ind i døren da rammen var for stor.. og magneten gik for langt ind.. men som sagt.. du kan jo evt lave en adabtor for der er oki plads bag dørbeklædningen til det..

• #6   4. maj 2009 købe sådan en sæt fra rainbow hos carsound, og der stod at det passede på ford og fiat brava, bravo, marea

• #7   4. maj 2009 oki.. kan også være at alpine er lidt for store i det.. men derfor kan andre mærke jo også være bedre i pasform osv.. smiley

men ud og skru lortet af og på med det.. vejret er jo hammer godt.. hehe

• #8   4. maj 2009 jep, skal bare have de højtaler hjem. De er blevet sendt i dag, så de kommer nok i morgen. Skal nok skrive om de passer i eller ej.

Kommentér på:
afmontering af dørebeklædning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce