{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

Sænkning og sporing {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Sonata 2007 som jeg fik hyundai til at sænke da jeg købte den sidste år det kostede 7500 kr her på det seneste har jeg mærket at bilen ryster når farten kommer over 80 km/t hvilket jeg syntes mærkelig så jeg kontakter hyundai og får en mekaniker med ud han siger at dækene bare skal afbalanceres.. Ok tænker jeg fint fint men så punktere min kone og jeg skal skifte dæk da jeg opdager at mit højre forhjul er punkteret fordi der ikke er mere dæk på indersiden af hjulet og det er det samme i den anden side!! hvem her skylden hyundai eller mig det er vel meget nomalt at spore en bil når man har sænket den ikke der er vel med i den pris og jeg er ikke blevet infomeret om noget heller ikke da den var til 15000 km service den har gået 26000 km nu men hvem skal betale jeg mener hyundai eller er en sporing bare ikke med i en sænkning?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkning og sporing
  • #1   25. maj 2009 Min var sænket da jeg købte den fordi det er en sports model det godt nok en chevrolet men den var heller ikk sporet og lygterne var heller ikk justeret, jeg påminde dem om at den ikke var sporet til service da lavede de en test på det og tog 500 kr for at have kigget og konstateret at der ikke var nogen fejl men den slider stadig dækkene på indersiden.

    jeg er ked af at sige det men tror ikk du får hyundai til at betale noget
    men de har jeg så os ansvaret til at lave det ordenligt jeg ville mene en sporing var med i prisen en bil ska i prensippet spores hver gang støddæmperen har været løsnet og det har den jo ved en sænknng


  • #2   25. maj 2009 Hmm det er sure penge men jeg har papire på at den fejlede ved deres test da den var til 15000 km service men jeg er ikke blevet gjort opmærksom på noget og det er sku da at tage røven på folk men vi får se jeg køre den ned til hyundai nu.

  • #3   26. maj 2009 ja det er det godt nok de er bare nogle svin sådan nogle forhandlere

    så må du lig skrive hva de siger


  • #4   27. maj 2009 Sagen er afsluttede jeg fik min sporing og nye dæk da han godt kunne se at de havede lavet en BØF. Self uden beregning smiley

  • #5   28. maj 2009 det lyder sku godt

  • #6   30. maj 2009 lige en bemærkning. det er en selv der skal ligge mærke til alle de små fejl der er ved nye biler. du ville have kunne se det på dækkende at sporingen ikke var som den skulle være. og når der er garati på bilen, skal de gå ind og lave det uden regning. lige meget om det er standart undervogn eller sænket. bare de har lavet det med deres orginal dele. men det altid noget du har fået dem til at betale for dine dæk.

Kommentér på:
Sænkning og sporing

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce