{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Hvad er fejlen ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
Den køre fint og starter også når den bliver bedt om det.
Jeg skiftet det hus køler føleren sidder i pga min føler knækket under udskiftning.

Men efter der har den haft problemer smiley
Den kan godt køre by kørsel osv uden nogen som helst problemer men begynder du og køre lidt mere vildt altså give den ca 4000 omd inden du skfiter gear så smider den vandet ud af min ekspentionsbeholder smiley Altså den tømmer den ud af overløbs slangen og det forstår jeg ikke en pind af smiley
Køre jeg motorvej kan jeg køre MAX 100 km så er den nede på min i beholderen.

Der er også noget "slam" i køler vandet og det har der været siden jeg købte bilen.. Da den lige havde fået skiftet termostat så havde de haft kølervandet i en balje med lidt olie i så de mener det er derfor.

Nu er spørgsmålet så.. Er det toppakningen der er gået på den eller hvad er det ? har skiftet føler og dæksel til køleren og den gør det stadig når den får lidt hård kørsel.. PLUS den ryger Hvidt når der bliver kørt hårdt men det er kun lige kort lidt lige som en diesel bil der lige ryger sort før den kommer igang.

Ja det er noget af en smøre og læse smiley men håber virkelig på hjælp. Hvis det er toppakningen hvad kan det så betale sig at gøre ? skifte motoren eller skifte toppakningen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er fejlen ?
Kommentér på:
Hvad er fejlen ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce