{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

DHB og skat {{forumTopicSubject}}

Lidt info fra en anden gruppe:

Alle vil med til DHB - også SKAT og Statens Bilinspektion
Til alle medarbejdere, leverandører, gæster, udstillere og deltagere til
DHB/Danmarks Hurtigste Bil 2009:

”Vi er blevet gjort bekendt med, at SKAT, Sydøstjyllands Politi og Bil-Inspektionen i år har DHB som fokusområde i lighed med den indsats, de tidligere har udført fx på Harley-træffet i Fredericia i 2008.

Det betyder, at disse myndigheder vil være tilstede ved indgangene og på pladsen til DHB mellem deltagere, publikum og andre. Deres indsats er målrettet ”konstruktive ændringer” – herunder korrekt afgiftsregistrering/betaling, skattetilgodehavender og andre ulovligheder. SKAT tjekker også boder, udstillere, mv.

Inspektionen har altså ingen betydning for alle besøgende, der har orden i papirerne.

Vi ønsker alle et godt DHB”.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DHB og skat
  • #1   28. maj 2009 Det er da altid noget at det bliver offentliggjort....

  • #2   28. maj 2009 det kan da umuligt komme som en overraskelse for nogen at de er der.'
    jeg synes personligt selv at det er iorden at politiet er der... folk køre jo som hjernedøde på dhb... også selvsom de har en promille på 2 kl 16 om eftermiddagen


  • #3   29. maj 2009 Mikkel L: det giver jeg dig ret i.
    Men jeg vil ikke til DHB i år, min dæk bag på er lidt slidte, jeg har monteret en anden intercooler, og en åben luft filter, en HKS potte som nok siger for meget. Det vil koste mig mange penge at tager der over. Og jeg er nok ikke den eneste der har det på den måde. Jeg syntes de går for vidt med deres konstruktive ændringer.
    og jeg har ikke en supre med 700+hk

    Men alcohol og bil kørsel, og folk som snyder med afgifter, syntes jeg heller ikke er OK. (bare fordi jeg ikke går inder under denne kategori)


  • #4   30. maj 2009 Hmm jeg tror hurtigt det kommer til at skabe en dårlig stemning på pladsen... Det er lidt ærgeligt, da jeg synes politiet plejer at være utrolig hensynsfulde den weekend...
    Men ja, afgiftsbiler osv kan jeg godt forstå det tjekker papirer på og selvfølgelig promille kørsel... Meeen hvis de tjekker folk i hoved og røv, altså solfilm, brede dæk osv så sys jeg de går for vidt sådan en weekend...


  • #5   31. maj 2009 Danie... Hørt hørt...

Kommentér på:
DHB og skat

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce