{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Polo
  • #1   2. jun 2009 Jeg skal ned på fabrikkerne i Wolfsburg og se den på fredag, så det bliver mere end fedt. Glæder mig som en lille dreng til at se den, da billeder og videoerne man kan finde viser den fedeste polo til dato.
    Lygterne samt frontgrill ligner sådan set den nye golf 6 og forkofangeren den nye audi a4

Udstyrmæssigt og kvalitetmæssigt skulle den være rykket et tak op i nieau end den førhenværende så det bliver spændende og se hvad den byder på når den kommer frem om nogle måneder.

Fed bil.

• #2   2. jun 2009 kan ikke lide baglygterne

• #3   2. jun 2009 Ja jeg undrer mig også lidt over det smiley

Men den er alt for fed,, men fuck polo - golf - scirocco ligner hinanden vildt meget...

• #4   2. jun 2009 den er sku nice men ja de ligner snart hinanden. lidt en skam. tror man skal ha den der 1,2 t. også pumpe den lidt. hehe

• #5   2. jun 2009 Ja andet er der ikke for, i det mindste blæret nok de nu også vil lave standard polo motor med turbo,,,

men hvor meget var det ikke lige den diesel motor der kunne køre længst kunne kære??? Mener jeg har hørt det skulle være rimelig vildt..

• #6   2. jun 2009 ja jeg sys også det er en skam at de er blevet så dovne til og designe slevom den er pæn så ligner den jo både golf og scirocco på fronten

• #7   2. jun 2009 når jeg sammeligner mener jeg i forhold til de skarpe linier i den nederste del af kofangeren. Du kan ikke sammenligne med s line modellen som du har fundet der.

Kommentér på:
Ny Polo

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce