{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Rocco træf 09 ..Sjæll.- eller Jylland? {{forumTopicSubject}}

Gentager lige mit sidste indlæg i den "gamle" tråd
Mvh
Lars N


Skrevet: 01-06-2009 20:38:30

Ja vi skal snart til at høre noget fra sjællænderne.. :o), der skal forelægge en dato og et sted hvor det holdes træf snarest, inden folk begynder at holde ferie.
Jeg vil foreslå en dead-line til uge 27, altså 28.6.
Ellers må jyderne på banen igen, Vejle og Silkeborg er foreslået af flere.
MEN: Sjælland har stadig 1. priotet, så lad os høre hvad i kan byde på :o)
(En weekend sidst i august er vel perfekt for de fleste ?)



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rocco træf 09 ..Sjæll.- eller Jylland?
  • #1   4. jun 2009 Ja hvis vi får fastlagt en dato er der noget og arbejde frem i mod, så er det bare med og kommme igang med og planlægge.

  • #2   4. jun 2009 Jeg synes det er fair vi giver Sjællænderne en mulighed for at tage initiativ til træf. Er det ikke rimeligt vi siger at deadline er 28.6. ? og hvis der ikke er nogen der har tid til at lave noget så påtager jyderne sig at arrangere træf i jylland lige som sidste år.
    Jeg foreslår at der bliver træf 22.-23. 8. (samme weekend som sidste år), enten på Sjælland eller i Jylland.


  • #3   5. jun 2009 Jeg er hårdt presset med arb og magter ikke at arrangere noget her på Sjælland..

    Men forslaget fra min side kunne lyde på at finde en campingplads i nærheden af Farum, så kunne vi tage en smut i Drive in Bio.. Og dem der har lyst kan bagefter smutte på striben...

    Jeg tror godt SSJ vil finde et godt sted at race..


  • #4   5. jun 2009 Fine forslag fra MB, vi håber der er nogen der vil påtage sig at få det arrangeret, så vi gir´sjælland en chance frem til 28.6
    Det behøver ikke at være fint og flot, vores biler er det vigtigste ...
    Sidste år havde vi en hytte på camingpladsen, så vi kunne lave lidt mad, engangsgrill og engangsbestik, folk havde borde og stole med, så der var ikke det store arbejde med det...


Kommentér på:
Rocco træf 09 ..Sjæll.- eller Jylland?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce