{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

Fast & Furious 4 {{forumTopicSubject}}

http://www.imdb.com/title/tt1013752/

Puha næsten forbundt område at skulle sige lidt om denne film, men here goes...

Jeg sad på arbejdet og så denne film og jeg må da tilstå, jeg er lidt glad for jeg ikke brugt penge på at se den i biografen.

Det er dog et enormt plus, de har valgt at tilføje de gamle igen
Vin Diesel ... Dominic Toretto
Paul Walker ... Brian O'Conner
Jordana Brewster ... Mia Toretto
Michelle Rodriguez ... Letty

Synd den ene skulle blive myrdet i næsten starten af filmen, virkelig dårligt planlagt synes jeg.

Ud over det, synes jeg der var mangel på ræs, jeg ville gerne ha' set lidt mere bilræs, med flere fede stylede biler.

Synes nogen af effekterne var ringe lavet, det var tydligt at computer manipulation var indblandet, ved godt dette er normal praksis, men det kan laves bedre.

min konklution er :
Vil du gerne se et par fede biler(desværre ikke så mange), nogen tøsser der kysser og et par lækre fyre så er det sgu en god film.

Min vurdering er 7/10

Når 5'ern kommer, håber jeg på en lidt mere solid historie, flere biler mere ræs, gerne med nogen tøsser der også køre bil.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fast & Furious 4
  • #1   15. jun 2009 Uha... pas på med spoilers mester, der er sikkert nogen som ikke har set den endnu.

Vedr. filmen : Så syntes jeg bilerne var uendeligt fesne og de race i tunnellerne uden grænser var så ualmindeligt urealistisk og dårligt lavet, at jeg desværre næsten havde lyst til at gå.
    Men derudover rimeligt underholdene, og er man bil-entusiast - som folk BØR være herinde. Så er den da klart et must-see. Skal da 100% også se alle fremtidige udgaver smiley Overall, ganske middelmådig affære.

Pappi-rating 5/10.

• #2   15. jun 2009 Må indrømme at jeg mangler at finde ud af hvad der skete imellemtiden fra 2f2f og frem til nr4´s start

• #3   15. jun 2009 Helt enig. Der er mange der synes at det er den bedste af alle F&F.
    Men som du selv skriver, der er alt alt for lidt race!
    Jeg synes bare at det var en "normal" action film.
    Men den bliver stadig hevet op på grund af at det er de "rigtige" skuespillere der er med.

Jeg giver den 6,5/10 - Jeg havde forventet meget mere af den.

• #4   15. jun 2009 Og ja alt for lidt biler, nr1 er og bliver den bedste. Vil dog kun give nr4 5/10

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #5   15. jun 2009 Søren S
    Helt korrekt. Var mer aktion end bilfilm, og syns jeg selv var pænt ærgeligt.

Gir 6/10. Syns ik rigtig man skal sammenligne den med de gamle F&F, for så skal den ik ha en så "høj" rating.

Men selv om den nok skuffede lidt, så skal jeg da ind og se den næste! Og den burde komme, bare et spørgsmål om hvornår smiley

• #6   15. jun 2009 F&F 1 er klart den bedste der har været.. masser af biler.. masser af ræs.. og vin diesel på den fede måde...

jeg giver ret i meget.. dog syns jeg filmen i sig selv er okey... den lever bare på INGEN måde op til "legenden".... ALT for lidt biler... for meget computer... og lign..

vi så dårligt nok 1 bil rigtigt???..

7/10 for filmen og Vin diesel

5/10 hvis man skal se den som efterfølgeren, da den skuffer fælt.

• #7   15. jun 2009 Skal helt klart se den næste der kommer, måske min rating af filmen er lidt høj måske fordi de gamle er med igen, Det var virkelig en god ting for filmen.

• #8   15. jun 2009 Synes nu faktisk den var ganske god.
    Efter at have set traileren til den, synes jeg mest det mindede om en ganske alimindelig action film, uden f&f biler, babes, race osv., så havde egentlig ikke så høje forventninger.

Men må sige at den faktisk overraskede mig positivt. Jeg så den i biffen, og synes der var god action, nogenlunde med stylede biler, babes og race.

giver den 8/10

• #9   15. jun 2009 Uden at komme med en længere forklaring, så smider jeg sgu lige mine bedømmelser af alle filmene :

The Fast and the Furious - 10/10

2 Fast 2 Furious - 7/10

The Fast and the Furious: Tokyo Drift - 8/10

Fast and the Furious - 5/10

• #10   15. jun 2009 <b>NB</b>. Det skal tilføjes, at jeg ikke sidestiller den første som et mesterværk grundet karakteren. Men der er så meget mere bag den vurdering, da den stod bag hele min bil-interesse, som var NUL før filmen.

<b>F&F FTW

• #11   15. jun 2009 Jeg synes sgu at Toky Drift var den væsrte af den fire

Men alle tre andre kunne jeg godt lide. Har set 4'eren i biffen, og har absolut ikke fortrudt det.

smag og behag smiley

• #12   15. jun 2009 Er HELT <b>enig</b> med Pappi! ..

• #13   15. jun 2009 Att. M M !! : YEAH BABY smiley

• #14   17. jun 2009 Filmene er perfekte til målgruppen, de kunne næsten ikke gøres bedre, ifølge min ydmyg mening, superfedt lavet især takket være Vin Diesel og Paul Walker, og fedt at holde bilerne lidt i baggrunden.
    Men som film generelt, er der ingen af filmene, som jeg ville se igen, for de var ret pinlige og platte, især Tokyo Drift smiley

• #15   28. jul 2009 Uden pis, den gule Mustang er UUUUUUULTRA sprød... det er da helt vildt smiley

Kommentér på:
Fast & Furious 4

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce