{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering Af Grill 206?
  • #1   26. jun 2009 Nej, den skal ikke limes.
    Din org grill sidder fast med clips i hver side under lygten.
    I moterrummet sidder er også en form for clips anordning(5 stk tror jeg) de kan lirkes fri med en flad skruetrækker og så skal du skrue to trox ud der sidder ude ved lygterne. - Så er den fri.

Den emblem fri grill skal sættes på på samme måde...

• #2   26. jun 2009 Ja det synes jeg også Matti men jeg har købt en grill fra (astina) Carzone Frontgrill uden holder til clips under lygterne og clips?
    er Rieger Frontgrillen Bedre.?

MvH
    Andreas

• #3   26. jun 2009 Jeg har haft reiger på min (Nu solgt) og der var holder til Clips på den, men jeg skulle tage clips fra den org og føre over på. Men ellers passede den lige på.

Prøv evt og tage et par billeder og upload dem i et album så kan vi kigge på det, for det virker mærkeligt.

• #4   26. jun 2009 Ja det var jeg også klar på man er nød til tag lidt fra den org. og sådan
    billeder bliver uploaded Nu

MvH
    Andreas

• #5   26. jun 2009 Hmm.. Kan godt se at der ikke er nogen holder til clips. Jeg tror den vil komme til at "gabe" i begge sider når der ikke er clips til at holde den fast med og jeg synes det virker overkill at lime den. Du kan evt prøve at montere den, det tager kun 5 min og så se hvordan den sidder.

Men jeg kender ikke den grill fra Astina/carzone jeg har kun haft den org og den fra reiger og der var clips holder.

• #6   26. jun 2009 har prøvet det det kan man ikke.. har snakket med astina de siger at alle 206grille er ens men hvis du siger at rieger der er clips så tager de den gerne tilbage.

MvH
    Andreas

• #7   26. jun 2009 Den jeg havde, som nu er solgt, havde clipsholdere i kanterne.

Kommentér på:
Montering Af Grill 206?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce