Hit`N Run {{forumTopicSubject}}
Så blev man lige påkørt her i mandags på en parkerings plads ved en fakta, svinet bakker ind i min bil som holder parkeret og jeg står ved siden af den,
så prøver ove frank hansen som sidder bag rattet, først at lade som ingen ting, og ska til at køre afsted,
men så får jeg ham stoppet og holder ham tilbage
og siger til ham at jeg ska bruge hans navn og forsikring,
det ender med at jeg kun får hans navn og skriver hans reg nr ned inden han køre afsted.
Så kontakter jeg motorkontoret og får hans forsikrings navn og det viser sig at være en tjeneste mands forsikring han har og jeg kontakter dem, og får at vide at de vil kontakte ham.
Der går 3-4dage så kontakter jeg hans forsikring, TRYGVESTA igen, og får at vide, at de har fået at vide, at han ikke vil vedkende, at han har været i nogen ulykke.
Trygvesta siger de betragter sagen, som lukket nu.
Jeg står tilbage med en bule, og et hak hvor malingen er slået af i min kofanger.
Ove Frank Hansen`s, Sølv farvede Skoda fabia skete der ingenting med, da det kun var hans anhænger træk som ramte, min bagkofanger.
Jeg har prøvet at kontakte ham men han vil ikke snakke med mig.
Men nu ved jeg også hvor han bor, ved at lave lidt detektiv arbejde, så tænker lidt på selvtægt, nu da hverken, politi eller hans eller min egen forsikring vil gøre noget, og idioten åbenbart fordi han er eks tjenestemand
kan køre ind i andre og slippe uden noget.
Kunne være man sku blive tjenestemand og købe en hummer eller en lastbil med kangurogitter,
De lader til at være hævet over alle selv når de er pensioneret.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Hit`N Run
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside