{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra auto til manuel ??
  • #1   7. jul 2009 Koster noget gearkasse, skifte stænger, gearstang, gearkonsol, gearknop, ny midterkonsol og en masse arbejdstimer.

Derudover skal du muligvis skifte noget motorstyring, der sidder i hvert fald en boks til styring af automatgearet, ved ikke hvor integreret den er med ECU'en...

Men prøv at spørge på sonid.dk - der får du nok nogle ret præcise svar, fra folk som selv har haft fingrene i sovsen smiley

• #2   7. jul 2009 Du glemmer:

¤ Ledningsnet.
    ¤ Kobling + trykplade+udrykkerleje
    ¤ Svinghjul
    ¤ Lave beslag til fastmontering af gearkasse i vognbunden, tror ikk det er de samme.
    ¤ slavecylinder+væskebeholder+rør og slanger
    ¤ komplet arrangement hvad angår speeder+bremse+koblingspedal, og du skal lave hul i din torpetoplade til gennemføring af den stang der skal gå ind i din væskebeholder til aktivering af kobling, samt til montering.

Sikkert en masse mere, så drop det smiley

• #3   7. jul 2009 Så sælg den og køb en med manuel gear...

• #4   7. jul 2009 Det bliver hurtigt dyrt, bare gearkasse koster 15-25 kilo...

• #5   7. jul 2009 Så er man nød til at købe en med manuel. smiley

• #6   7. jul 2009 Ja det tror jeg er nemmest smiley
    Dog tror jeg dog jeg vil have en auto næste gang...

• #7   7. jul 2009 Finn, og mig som troede at du var håndværker...

Har du en for svag venstrearm til at du kan skifte gear? Eller er det alderen der trykker, siden du vil have en morfar-gearkasse? smiley

• #8   7. jul 2009 Auto er da rigtig fedt har DSG i min R32 totalt fedt, men Supra´en skal kun bruges til nor man skal til DHB i DK og træf.

• #9   8. jul 2009 HEHE smølf.. Skal man hurtig frem, skal det være auto...
    Og rart når man skal cruise, og anden ting er, konen tør ikke køre med manuel--

• #10   8. jul 2009 Nej nej nej Finn.
    Manual gear ER hurtigere en ældre automatisk gearkasse. DSG/semi automatisk er vidst umuligt at slå.
    Det handler bare om at lære at skifte hurtigt nok...

Automat gear er jo bare for folk som ikke gider styre deres bil selv...

"og anden ting er, konen tør ikke køre med manuel" - hvilket jo i sig selv er grund nok til at køre med manuel smiley

Automatik ind i bilen = køreglæde ud af bilen!

• #11   8. jul 2009 Smølf: Nej auto er hurtigst, altså ikke en standard, men det kræver ikke meget opdatering af den orginale før den altid vil være hurtigere end en MAN.

Kommentér på:
Fra auto til manuel ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce