{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Tæt på at få klemt min finger af!!!! {{forumTopicSubject}}

Har lige en "lille"historie fra min dag i går.men den fylder sku en del når man skal skrive den. ..var en tur inde på Gentofte sygehus for at hente et læs jord, måtte jeg vente lidt fordi der holdte lige en anden lastbil og grabbet noget muld af. så tænkte jeg kan da lige bruge den ventetid på at pille mine sædebetræk af så de kunne blive vasket når jeg kom hjem. gik fint nok med at få dem på ryglænet af men da jeg så sku ha af sædepuden på højre sæde.blev det svært for det sider fast med sådan nogle elestikker som er sat sammen med nogle små klips inde under midten af sædet. så jeg fyldte sædet med luft så det kom helt op. og så lagde jeg mig på maven hen over motoreren (gulvet) og kunne der ved få venstre hånd helt op under sæder og løsne de klips og det gik fint, taget i betragtning af jeg ikke kunne se hvad jeg lavet . men så kig det helt galt. da der kun manglet en klips i at blive løsnet ved jeg ikke hvad der skete om det var sædet der selv lukket luften ud eller om jeg fik trykket på knappen på siden af sæden. men en ting er sikkert det er at sædet gik ned og med min hånd oppe under sæden. og inde jeg nåede at tænke sad min venstre så kaldte "FUCK" finger fast og den sad bare virkelig fast kunne mærke hele sædes vægt over min finger og det sku noget der fik mig til at skrige højt. kunne intet gøre følte jeg, råbte om hjælp for tænkte om lidt siger min finger sku KNÆG ellers bliver den sku klippet over. da det føles som om den var ved at blive klippet over med en boltsaks. men radioen spillet og begge døre var lukket så der var desværre ingen der kunne hører mit nød råb. så da jeg efter "lang" tid næsten var ved at gå til af smerte. (1min hehe) tænkte jeg fuck og så fik jeg svinget det ene ben op på nakkestøtten og skubbet på den måde sædet nogle mm op og så måtte jeg hive min finger til mig. utroligt nok skrte der den intet overhovede værken sår eller blev blå. men den dunket som en gal hele dagen i går, og kan stadig mærke den i dag...så vil råde jer til at passe på hvis i en dag skal skifte jeres sæde betræk i jeres scania.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tæt på at få klemt min finger af!!!!
Kommentér på:
Tæt på at få klemt min finger af!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce