har jeg hør fra vejle racer?? LÆS {{forumTopicSubject}}
nu er changcen det for at gøre en en forskeld.
vi er blevet spurgt af striben Esbjerg om vil komme nu på fredag.
Har du ikke set min indlæg med at vi har bruge for så mange møder op på fredag som muligt, i en lovlige bil, da politiet har sagt at de vil gøre alt for at fjerne os.
Men vi vil bare vise dem at vi er for store til at det kan lade sig gøre
Vi mangler at få opbakning alle steder fra, er i friske på at hjælpe til ?
Morten, formand
her er indlæget:
Hej alle sammen.
Jeg sidder lige i møde om det store event d.22 aug. på torvet i Esbjerg. Det bliver meget stort og vildt, men mere om det senere..
Det blev åbenbart en dårlig aften på striben fredag.. Det var jo anmeldt i avisen at de fra politiets side ville lave en større indsats, efter sommerferien. Det startede så altså i går og de vil åbenbart blive ved med at komme på den måde indtil vi gir op og flytter os. MEN DET GØR VI IKKE!!!!!!!! Vi blir..
Der er blevet opfordret til at køre op i byen på næste fredag. Vi vil gerne bede om at dette ikke sker på nuværende tidspunkt. Vi ligger i vigtige forhandlinger om banen og det vil stoppe alt..
Derimod vil vi gerne gøre det på en anden måde. Vi ber alle om at komme med deres biler på striben på fredag. Tjek jeres køretøjer er i orden for fejl og mangler. Hvis i ikke har jeres køretøj i en stand at det kan klare et tjek, så lån en køretøj der kan.. SÅ MANGE SOM OVERHOVEDET MULIGT. Så holder vi helt lovligt efter alle regler og mødes til hyggesnak. Der vil blive sat mange patruljevogne og brugt mange mandetimer ind på denne indsats mod at få os væk, men det bliver spildt, når de ikke får noget ud af det. Hvor længe kan det forsvares at bruge resurcer på ingenting, når man ingen resurcer har?
Det er helt rigtig at det er en magtkamp der er startet. Vi skal have pressens fokus på og de skal ikke vinde kampen. Det vi håber at opnå er at der kommer et sted vi kan spære af og bruge de timer om fredagen, indtil banen står klar.
Håber på stor opbakning. Det vil vise sig om det bliver nødvendig at lave en tur op gennem byen, men så skal det gøres rigtigt. Tak til Dannie for forståelse for at vente med at køre op gennem byen på fredag.. det var jo en af dem der fik bøder..Morten, formand
aug 2007
Følger: 93 Følgere: 108 Biler: 13 Emner: 86 Svar: 880
feb 2008
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 4 Emner: 14 Svar: 343
mar 2008
Følger: 365 Følgere: 348 Biler: 29 Emner: 73 Svar: 353
sep 2007
Følger: 359 Følgere: 343 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 378
maj 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 24 Svar: 376
Samt har i tænkt på at ved store "protester" kommer der tit autonome og laver ballade... Og så bliver vi beskyldt for det og taber alt det som er vundet.....
Ellers kanon arbejde, dejligt at der er nogen der gider at lægge timer idet
maj 2005
Følger: 190 Følgere: 187 Biler: 4 Emner: 234 Svar: 906
jul 2006
Følger: 163 Følgere: 159 Biler: 7 Emner: 104 Svar: 5.875
har jeg hør fra vejle racer?? LÆS
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside