{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Højtaler, er det godt nok? {{forumTopicSubject}}

God aften.

Jeg har lige monteret elruder foran. Og da jeg alligevel skulle have dørbeklædningen af har jeg besluttet mig for at skifte std. højtalerne ud foran.

jeg har kigget på et sæt Pioneer, den her-> http://www.avantix.dk/catalog/product_info.php?products_id=1942

Er der nogen der kan svare mig på om de passer i fordørerne ? og om de spiller bedre end de standard højtalere smiley

Hilsen Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtaler, er det godt nok?
  • #1   10. aug 2009 Jeg tror bestemt de spiller bedre end de der standard papskiver, hehe smiley

Jeg har selv monteret 6,5" 17 cm Pioneer, dem her:
    http://avantix.dk/catalog/product_info.php?cPath=24_28_31&products_id=1819
    Der var ingen problemer med at få dem til at passe, de er 54,5 mm i dybden, og det er der plads til i hvert fald smiley

Dog irriterer det mig at dørbeklædningen rasler lidt, så det skal jeg lige have fundet et løsning på.. Hvis i har nogen idéer må i meget gerne komme med dem? smiley

• #2   11. aug 2009 De er nok bedre end standardhøjttalerne, men husk at skifte højttalerkablerne også!
    Og så lad være med at montere en 2vejs højttaler, monter et komponentsæt i stedet.
    Du sidder med benet lige foran højttaleren, så du får aldrig diskanten op hvor den hører til - ved øret!

Bortset fra det, så er jeg ikke til Pioneer højttalere.
    Pioneer kan finde ud af at lave headunits (og det er de PISSE dygtige til!) men de kan sq ikke finde ud af at lave velspillende højttalere...

• #3   11. aug 2009 oooooggg (lige en sidebemærkning)

Der findes ikke noget som er "godt nok" !!!
    Der findes noget man er glad og tilfreds med - men man kan altid opgradere så det bliver bedre - "godt nok" puha et ordvalg! smiley

• #4   11. aug 2009 hehe okay. tak allesammen, jeg har først haft tid nu til at komme på bg.

Men jeg prøver dem, det skal ik være noget vildt bare spille bedre end de standard smiley

Kommentér på:
Højtaler, er det godt nok?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce