Digital TV.. woow. {{forumTopicSubject}}
Hej gutter
Lille diskution.
Jeg har "næsten" lige fået digital tv... valgte tdc... selv om det er lidt dyrer.. fordi i alle andre pakker mangler jeg enten tv3/3+... eller kanal 4/5/6..
jeg har en 50" panasonic full hd og lign.. og HOLD KÆFT en forskel....
jeg vil godt sige jeg er virkelig forbavset over at det har lykkes at få så godt signal på tv.. i alle de år jeg har levet med mit analog antenne fatter jeg slet ikke :)..
hehe... ville bare lige ud med det ;)... for spec.. får jeg digital tv over tlf stikket.... og internet... lidt neder at jeg nu max kan have 12 mb internet.. da tv tager resten af linjen...
eller kører jeg digital tv ind.. i en HDD boks.. og køre HDMI ned til Denon Avr 4308 der fyrer lyden ud i surrounden.. og billedet over i tvet..
har andre nogle erfaringer med digi tv de vil dele??
aug 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 59 Svar: 1.789
men var stadig vildt overrasket over når jeg var vand til grynet billedet og lign..
hmm.. jeg har faktisk ikke haft nogle problemer?? har fået den der hometrio pakke.. da det egentlig godt kunne betale sig i forhold.. og syns det var alt for nice at få fjernet 10 ledninger og 3 bokse jeg brugte før..
nogle gange skal jeg lige tag strømmen.. fordi den fryser.. ellers intet
aug 2003
Følger: 20 Følgere: 19 Emner: 63 Svar: 1.335
aug 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 59 Svar: 1.789
men køre ligesom et internet syns jeg.. når mit har kørt uafbrudt i 3 dage ca.. skal den have en genstarter... .
hvis den går så tit ned.. så opfylder produktet ikke dine forventninger. også kan du lade handlen gå tilbage ;).. du er ikke bundet til noget der ikke virker ;)..
sidder med købelov til hverdag..
Digital TV.. woow.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside