{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sporing af sænket biler
  • #1   10. sep 2009 problemet mange gange er at:

er den sænket så meget at sensnorene ikke kan snakke sammen, så bliver du nød til at tag kofanger af.. for at få en præcis måling.. ellers få du ik en skid ud af det.. selvom du får en print med og det hele.. du kan ik stole på det, da man kan snøde med det.. hehehe husk det..

så tag et sted hvor du er sikker på at det er 100 iornde..

vi tag 1000 kr + moms for det, og synes sel det er alt for dyrt.. og du kan finde billigere end det min ven smiley

• #2   10. sep 2009 Har du snakket med AGL?

• #3   10. sep 2009 du laver bare den gamle metode med sporring. smiley

• #4   10. sep 2009 AGL de sige den er for meget sænket.

• #5   10. sep 2009 ok

• #6   10. sep 2009 AGL er noget l**t efter min mening..

Prøv få fat i dem som er på avedøre holme, de er rigtig gode selvom bilen er sænket...

• #7   11. sep 2009 M M !!

hvad hedder de ???

PerCa S

hvor meget tage han ???

• #8   11. sep 2009 Der ligger noget i rødovre lige over for autobremsen. kan ike lige huske hvad det hedder.. men de er billige nok. jeg fik min sporet derude, og der sidder forhjulene helt oppe i skærmen. AGL snyder af H til. og de kan ikke finde ud af det.. ihvertfald ikke den der liggeder på frederikssundsvej.. jeg gik ind og sagde at jeg tror at den ene bære kugle er gået om de ville checke efter, samt spore den hvis den ikke var gået. jeg får bilen og igen, efter at de havde haft den oppe på en lift, han gennemgik kun lige bære kugler, og fik så printet rapportten ud, hvor der kun var et tal der var grønt, normalt skal alle tal være grønne eller så vidt det er muligt.. så sagde klap hatten af den var oki, og at han ikke kunne se at bære kuglen var gået.. han tjekkede det ikke.. jeg var selv med inde.. så hold dig fra AGL, de er sikkert gode nok nogle steder, men ikke på frederikssundsvej..!

• #9   11. sep 2009 dem i rødovre hedder forrresten Skan-x

Kommentér på:
sporing af sænket biler

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce