{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Udskifte gevind undervogn {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Golf4 med gevind undervogm, men jeg er lidt træt af at den er totalt hård i affjedringen. Så jeg tænkte på at udskifte med en 35 mm sænket fast undervogn. Jeg har fundet følgende sæt i tyskland. Er det alt hvad jeg behøver, eller skal der mere til

http://fahrwerkebilliger.de/Sportfahrwerke/VW/Golf-4Bora/H-R/H-R-Sportfahrwerk-Komfort-VW-Golf-IV-Bora-2WD-Lim-Sedan-VA-35::46164.html?XTCsid=cc2a5a0482d870d16e29291c3edcbc07

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udskifte gevind undervogn
  • #1   13. sep 2009 Nåeh ja, og er det en discount udgave af HR fjedre jeg har fundet.
    Hvis jeg leder efter HR cup kit i danmark så er priserne oppe på 9.000 kroner smiley

• #2   13. sep 2009 Er det nok at købe det sæt fjedre og støddæmper.
    Eller er der blevet skiftet mere dengang der kom gevind undervogn i bilen

• #3   13. sep 2009 hvorfor ikke bare skifte til gevind med hårdheds justering ? smiley

• #4   14. sep 2009 Gevind med hårheds justering ville da osse kunne bruges.
    Det jeg mest går efter er blødhed, da jeg er pænt træt af min hårde undervogn. Men kan man få justerbar hårdhed for samme pris som det sæt jeg linker til.

Og så mangler jeg lige at vide om det er nok at skifte fjedre og dæmpere, eller om der er skiftet mere end det dengang der blev sat gevind undervogn i min bil smiley

• #6   18. sep 2009 alt efter hvor langt tid siden det er det er blevet skiftet ville jeg nok udskifte tårnlejerne også smiley

Kommentér på:
Udskifte gevind undervogn

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce