{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.843 visninger | Oprettet:

Punto 02' Bremse laver lyde {{forumTopicSubject}}

Jeg spørger for en veninde hvis Punto larmer som et godstog, når den bremser, der kommer en Voldsom skurrende lyd fra højre hjul under opbremsning, og under efterfølgende acceleration hvor bremsen nærmest "hænger" in til man er oppe i fart, har taget et kik på kaliberen og der er store "Ar" og ridsser over 2/3 dele af overfladen, der ikke nogen tvivl om at NOGET skal skiftes, men kan nogle sige hvad der kan ha forsaget dette ? I følge min veninde, kom det efter en hård nedbremsning på motorvej pga. en pludselig opstået kø.

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Punto 02' Bremse laver lyde
  • #1   15. sep 2009 har du tjekket om der er mere bremse klods tilbage ???

• #3   16. sep 2009 kobberfedt..

• #4   16. sep 2009 Tak for svar smiley

.:: PuntoDK : < Ret mig hvis jeg tager fejl.. men instrumenterne forteller vel når klodserne er slidt, de er vel lavet med en føler som så mange andre ?

Jesper J < Tjah kan det være at 2/3 dele af belægningen er røget så? for den river ikke skiven op i midten smiley ? men ja det står til en udskiftning det er der ingen tvivl om, Nogle der ved hvad de kan stå hende i ? Ca.

Torini E < Ehm.. ok, var det et svar? skulle kobberfedt så være årsagen eller løsningen ? desuden kan jeg forsikre dig om at hverken kobberfedt eller nogen anden smørelse kan gøre den skade god igen smiley

Kommentér på:
Punto 02' Bremse laver lyde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce