706 visninger
|
Oprettet:
Bokstuning/ODB {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har forstand på disse 2 former for tuning.
Jeg har en 206'er 1,4 HDI som jeg gerne vil have give lidt flere HK da jeg køre meget motorvej og ved 130 tager den 3000 omdr. hvilket bruger meget brændstof, så jeg tænkte at mere moment og flere HK ville sænke omdr. lidt.
Men hvad er MINDST skadeligt for bilen, vil på ingen måde have ødelagt min motor eller fforøget slid på den.
Nogen der kan give et kvalificeret bud, for har nu spurt to Peugoet værksteder. 1. sted mente de ikke at det ville skade bilen, 2. sted var det bål og brand og bilen ville helt sikkert gå i stykker.
mar 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 56 Svar: 46
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 239 Svar: 1.845
apr 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 9 Emner: 3 Svar: 130
Hvis du ønsker at den tager færre omdrejninger, er der gearringen (gearkassen) du skal pille ved.
Dog har jeg kun gode ting at sige omkring bokstuning.. kører selv med boks, på min 2.0 hdi, og den smider omk. 120 hk og 260 nm, og har absolut ingen problemer med det..
Det er korrekt, at hvis du har en eller flere dårlige dysser, vil disse stå af, da de ikke kan klare det øgede tryk, men hvis dysserne intet fejler, har du ikke noget at være bange for..
jun 2004
Følger: 7 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 120 Svar: 371
apr 2003
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 46 Svar: 664
Det er udvekslingen i gearkassen samt diff. som afgør det!
sep 2008
Følger: 1 Biler: 1 Svar: 1
Den kom op på 97 hk på bænk har papire på det også. Den er til salg for 4000.- halv pris.
Det er desuden samme mærke boks som sidder på som standart og skal ikke forvæksles med billige bokse.
Mvh Jim
Bokstuning/ODB
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside