{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

FIFA 10 Demo {{forumTopicSubject}}

Så har demoen været ude et stykke tid nu. Hvad synes folk om det???

Hvilke ting er positive og hvilke ting er negative, hvis der da er noget dårligt ved det?

Synes 360graders dribling er lækkert, samt man hele tiden opdager nye små detaljer. Ikke nogle der har indflydelse på selve gameplayet, bare små små ting. Og så er det MEGET mere realistisk nu. Messi er nu en af verdens bedste spillere, samt fysikken i spillet er altoverskyggende, og ikke pace, ligesom 09. SÅDAN!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FIFA 10 Demo
  • #1   20. sep 2009 mit førstehåndsindtryk af demoen var faktisk ikke så god.

var lidt skuffet over det og syntes ikke det var sket nok. eneste plus var 360 graders bevægelse.

dog må jeg sige at efterhånden som jeg har fået spillet den igennem noget tid bliver jeg mere og mere imponeret ...
    er helt enig i at det er superfedt at fysikken har meget mere at sige i FIFA10 hvor man i FIFA09 bare skulle have et hold med hurtige spillere så kunne man slå de fleste.

det føles mange gange mere realistisk og syntes der er meget bedre flow i spillet.

og så er det jo demo som er flere måneder gammel så der er jo nok nolge finjusteringer i den endelige udgave.

men pt er jeg mest skuffet over at jeg ikke syntes der er sket så meget grafisk og så er det rigtigt skod i replays at hele baggrunden er fuldstændigt sløret.
    og så syntes jeg at entrance scenerne ligner for meget 09 ...

men glæder mig rigtigt meget til om 2 uger når det endelige spil kommer smiley

• #2   20. sep 2009 Grafikken er ikke det de har koncentret sig mest om, men gameplayet i sin helhed. Kan man også sagtens føle. Plus ALLE bugs og glitches i 09 udgaven er fixet. Ingen kickoff glitch, ingen kickoff og så løbe igennem hele forsvaret, ingen L1+trekant, hvorefter forsvaret fryser! Så lækkert det er fixet. Gør også at spillet flyder meget bedre. Men tror du bliver overrasket over, hvor meget der egenligt er lavet om, når det udkommer i sin helhed d. 1 oktober;)

• #3   21. sep 2009 ja jeg hentede også PES10 bare for sjov .... det er ikke særligt pænt og så stoppede jeg med at spille efter 2 minutter da jeg ikke kan vænne mig til den styring som er komplet omvendt af fifa .... smiley

• #4   21. sep 2009 PES er bare blevet dårligt, efter udgivelsen af PES6, som jeg gamede fuldstændigt ukontrolleret. Stadig ingen der kan sllå mig i den version;-) Men uanset hvad, har Fifa taget til i styrke, efter de sidste 2 udgivleser og vil bestemt distancere sig enormt fra PES serien, med udgivelsen af Fifa10! Glæder mig som et barn til juleaften, til at modtage Fifa10 med posten d. 1. oktober;-)

Gamer stadig 09, da jeg ikke kan undvære online rang gaming, og spiller kun Fifa10 demoen en gang imellem. Der er stadig en del forskel på de 2 spil...

• #5   21. sep 2009 Tim C :Ja FIFA10 demoen blir sku lidt kedelig i længden når der ikke er flerer hold a vælge imellem. Personligt spiller jeg mest manager mode så spiller stadig 09.

ja jeg håber også jeg får mit den 1. oktober. men forstår ikke helt hvorfor den nordiske udgave kommer den 1. ??? når den kommer den 2. i alle andre eu lande ...

jeg købte mit hos coolshop.dk til 399 ....

• #6   21. sep 2009 nej ps3.

• #7   21. sep 2009 Den nordiske version er kun med dansk manual. Det er forskellen fra den "alm" udgave. Dansk sprog kan vælges som menu sprog i begge versioner. Men har hørt noget om den nordiske kommer et par dage før den alm.? Nogen der kan bekræfte det. Der er forresten en væsentlig prisforskel på de to versioner. Omkring 100-150kr mener jeg vist. Den nordiske som den dyreste... Ser personligt ingen grund til at spendere de xtra peneg på den.

• #8   21. sep 2009 Og har bestilt mit på coolshop. har aldrig været problemer med at få nye spil på release datoen...

• #9   22. sep 2009 Ja oversættelserne er elendige ....
    I den danske version findes der også kun VA(Venstre Angriber) HA(Højre Angriber) og så ANG(Som både kan være Center Forward og Striker på engelsk).

Men har aligevel bestilt nordic versionen ....

Og jo man kan godt få det til 399 inde på coolshop selv om det står til 519kr .... man skal bare vide hvordan smiley

• #10   22. sep 2009 519 er den nordiske ikke? Mener jeg har givet 450kr...

• #11   22. sep 2009 det skulle gerne koste 399 lige nu hvis du skynder dig ... har lige fået sat det ned ...

Kommentér på:
FIFA 10 Demo

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce