{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  omdr. tæller
  • #1   30. sep 2009 Du kan evt. se mit fotoalbum... der har jeg ligesom Rasmus eftermonteret en omdr. tæller... men du skal bare have + og - også have fat i W udgangen på din generator hvis det selvfølgelig ik er et komplet speedometer du smider i..

• #2   30. sep 2009 oki kan jeg bruge et speedo fra en 1,8 eller skal det være fra en TD eller GTD..?

• #3   1. okt 2009 det kommer an på om du har et eller to stik bag i dit speedo nu her.. for du skal jo gerne have et der passer... jeg ville nok tag et fra en GTD da du køre diesel.. så passer omdr. tæller og det bedre sammen.. da der jo er forskel på speedo fra model til model / motor..''Det er hvart fald hvad jeg har fundet ud af"

• #4   1. okt 2009 Tallene på omdrejningstællerne er ikke ens...
    En diesel køre ikke med så mange omdrejninger...

Det du skal kigge efter er om din golf er den nye model (90'er) eller om det er en ældre model...
    Den nye model er det bare plug-and-play, hvorimod der skal trækkes et kabel i den ældre model fra generatoren...

Jeg har et speedo liggende til den gamle model... mener også jeg et til den nye model...

Det kan jeg kígge på her i weekenden...

Kommentér på:
omdr. tæller

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce