{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.096 visninger | Oprettet:

hva syntes i? hva har i? {{forumTopicSubject}}

ja jeg har kigget på nogle forskellige gardiner til lastbiler.. og har fundet de første gardiner.. mangler bare til forruden.. men der har jeg så fundet to stk. men der er forskel.
den ene er: 10*235 cm.. dette er den mindste..
den anden er: 20*220 cm..? dette der den største..?
men hva er pænest.. og hva er bedst.. hva har i?..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva syntes i? hva har i?
  • #1   7. okt 2009 tror det kommer an på hvilken bil det er til. . f.eks er det til en man hvor forruden er kæmpe ville jeg vælge den store og er det til en volvo som den jeg køre i sys jeg den lille er fin har selv den lille

• Daniel W
    Daniel W Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 84
    #2   7. okt 2009 Jeg har et sæt komplet gardiner, i rød med hvid nappa kant, hvis det var noget?

• #3   7. okt 2009 okay.. det er til en man.. mener den hedder 16.264.. eller 13.232..?.. kan ikk li huske.. men forruden er da ok stor..
    DANIEL W: jeg skal desværre kun bruge til forruden.. men jeg søger faktisk i rød og hvid.. vil du evt. sælge bar til forruden?..

• #4   7. okt 2009 Marius...: hvis du stadig kører for fredsholm og kører i den der volvo..? hvis jeg ikk er helt gal på den.. så er forruden lidt større..?.. men syntes bar den lille blir lidt for lille hvis det er.. for de er jo også solskærmen eller hva det nu hedder..?.. og den må da godt være til at se når man kommer kørende..?

• #5   7. okt 2009 Anders B

Hvad skal du bruge den til?

• Daniel W
    Daniel W Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 84
    #6   7. okt 2009 Anders. Den er kun rød. der er ingen frynser, eller nappa kant på den. Nej desværre, vil se om ikke jeg kan komme af med det hele samlet.

• #7   7. okt 2009 yes im arrogant: er jeg desværre ikke intra i.. men ellers tak..
    christian; en MAN lastbil?.. men mangler kun til forruden..
    Daniel: okay.. men har desværre ikk brug for det hele.. ellers tak:)

• #8   8. okt 2009 nåår.. undskyld.. hehe.. det var bare siden du skrev 4000kr for det hele.. sorry.. min fejl:')

• #9   8. okt 2009 den der gardin til forruden... er det noget man kan købe et sted med de der (klunker) på :b uden man skal have et helt sæt?

• #10   11. okt 2009 så fik jeg købt til forruden.. men jeg kom il at tænke på hvor den skal monteres.. der er sådan nogle nåle med.. men skal den sidde i den der sorte liste ved ruden eller hvad?..

• #11   11. okt 2009 haha xD!!.. nej.. det blir lidt svært.. men jeg mener.. skal de sidde i listen eller bagved den.. altså i loftet.. hva man nu kalder det..

• #12   11. okt 2009 okey.. men snakkede bar med en og han sagde at så ville der bare komme fugt ind eller et landet.. men ok.. mange tak:)

• #13   12. okt 2009 hehe.. jae sikkert.. men tusind tak for hjælpen.. li et spørgsmål til.. hvorfor opretter du ikk din lastbil herinde?.. altså hvis du kører.?

• #14   12. okt 2009 okay.. det ser sku godt ud med alt det lys.. så fik jeg sat gardinerne op. og en lygtebøjle på taget og 4 fjernlygter nederst også:) så kører det:)

• #15   12. okt 2009 anders der står du er 13 så hvis lastbil er det du "gejler" op?

• #16   12. okt 2009 Yes im arrogant.. ok hehe.. det er ikke min.. og til dig også morten.. det er min mors.. vi har ca 25 heste så det er en hestetransporter.. men skrev lidt forkert før da jeg skrev jeg HAVDE fået sat lygtebøjlerne på.. men det er kun gardinerne der er oppe indtil videre.. har købt en lygtebøjle ved en eller anden i esbjerg som jeg skal have hentet først.. men det er til en varevogn så der skal vist laves lidt om først..

• #17   12. okt 2009 Morten

Jeg skal da også til at gejle en ny lastbil op til far når han engang får en lastbil ved Bejstrup. Det kunne være en i familien?

• #18   12. okt 2009 christian.. ja.. det jo li sådan..

Kommentér på:
hva syntes i? hva har i?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce