{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælpp volvo
  • #1   18. okt 2009 volvo 240, men en b230a motor i, Den kan man ikke tage livet af. mener den koster knap 4000kr i vægtafgift.

• #2   18. okt 2009 og hvor mange gange om året betaler man vægtafgift..??

• #3   18. okt 2009 2 gange, mener faktisk det 1800kr pr. gang.

• #4   18. okt 2009 okay...
    såå du synes en 240 er en god start bil...??? Nævn nogle grunde til det...???

• #5   18. okt 2009 hehe ja det er næsten rigtigt 1880 halv årlig..
    det er næsten lige gyldigt hvilken motor der er i vil jeg sige men jeg havde valgt en med en E motor b21/23/230E i for sjov skyld altså dem med A eller K bliver sku for kedelige

• #6   18. okt 2009 er det fordi der er flere heste i hehe...??

• #7   18. okt 2009 Per J kom lige med en masse grunde:-)

• #8   18. okt 2009 Giver TASS ret hele vejen, jeg har selv haft en B230A (den i min profil) som desværre er død nu men det er den bebste bil jeg ever har haft, drift sikker og starter altid, og skal man køre med den om vinteren så er det bare nogle gode vinterdæk på så køre den ikke som alle andre baghjulstrukket biler, man skal jo tænke på hvor den er lavet..

Og ja hold dig langt fra B230K modellerne jeg har selv lige købt en og er FUCKING træt af den...

• #9   18. okt 2009 køb en 240 . den jeg har den er standard og du får ik bedre bil . selvom det er minus grader udenfor går der ik mange minutter før den er varm og den jeg har er med automat gear . den kører nemt fra golf 3 og passat og alle de andre biler de unge køber idag og den svigter aldrig en 240

• #10   19. okt 2009 Hehehe, takker for jeres lille tale om Volvo, min fatter har også haft en 240, mange enda, og vi har i familien været glad for dem allesammen, ISÆR den Hvide 242 der i min profil, som jeg savner helt vild, som jeg altid har været sur over at min far solgte den til skrot... ;( ;( ;( ;( ;( ;(

• #11   19. okt 2009 Det har været mig og min far's volvo. Bare fordi der var 2 rusthuller i bunden gad han ikke længere at bruge penge på den, og jeg måtte ikke engang beholde den selvom jeg kunne ha' den til at holde et sted, så jeg selv kunne lave den. Den blev skrottet d.7/2-08. og jeg er ked af den er væk fordi der var rigtigt mange gode minder i den, så jeg går hjemme og er sur på min far og går og provokere ham at den kunne ha været min første bil alene og jeg havde allerede planlagt hvilke ture mig og volvo skulle køre. Jeg har taget arbejde for at tjene penge til at købe en volvo akurat magen til.
    Og give den lidt extra heste såå jeg kan irretere min far med at jeg kan kører fra ham og hans Volvo 850 GLT med 170HK...
    Når jeg engang har fået mig en Volvo 242 maler jeg den akkurat magen til som i profilen og laver alt såå Originalt som muligt, og laver måskelidt om men ikke som alle de BRIAN biler de unge ligger og ødelægger, med alt deres ... jaee lort for at sige det lige ud... smiley

• #12   15. nov 2009 hva med en 740 turbo som min den bliver man aldrig træt af selv om en volvo 240 er det rigtige model i mine øgne men der er bare mange 240 der er væk i rust men en 740 nyere end 86 de er ikke så slemme til og ruste men det er jo en smags sag

Kommentér på:
hjælpp volvo

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce