{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motor til micra k11
  • #1   29. okt 2009 her er dit svar jo.. den kan jo os kun lige være der.. heh.. men du skal såvit jeg kan se havde lavet nogen andre trækaksler ellers ser det ikke ud til der er sp meget

• #2   29. okt 2009 du skal også skære ud i vanger og lave andre ophæng og håber ikke den skal kører på vejene da den aldrig bliver synet og forsikring aldrig dækker noget

• #3   30. okt 2009 oki smiley havde nu mere håbet på en neo vvl motor men det projekt ser da sådan set også meget sjovt ud. smiley

Ulrik det er meningen den skal kunne synes og køre på offentlig vej ellers er det jo ikke sjovt at bygge sådan en bil, hvorfor er det du mener der skal skæres alle muliger steder? vil nemlig gerne være helt sikker på om det kan være og synes med det mod merbetaling af afgift for vil fortsat have min micra på plader og gider ikke skifte motor hver gang jeg skal til syn og for den sag skyld hvis man skulle gå hen og foresage en ulykke.

• #4   31. okt 2009 den kan ikke være der uden du skærer i vangen i højre side, kender en der har lavet det projekt der så har set det

• #5   31. okt 2009 ok. men prøver sku lige at høre mere om det alligevel kan være det kan laves anderledes eller fås anden motor.

• #6   31. okt 2009 hvad med en 1.8 turbo fra en 180sx evt.?? der tager du bare girkasse fra en sunny n13 gti osv..

• #7   16. nov 2009 så er det undersøgt til punkt og prikke. og det er ikke noget problem at smide en sr16de neo vvl eller for den sags skyld sr20de/det motor i. den kan lige være der nede. bare hvis andre lige havde lyst til at høre hvad jeg fandt ud af. smiley

Kommentér på:
motor til micra k11

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce