{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.047 visninger | Oprettet:

Psychedelic Vinter Tam Tam {{forumTopicSubject}}

Hey... så er der lidt video fra Docken..
Rigtigt fedt musik fra Neelix og G.M.S. men fuck da en kø.. vi var en time og ti minutter om at komme ind.. og så gardaroben fyldt.. skod. det ku da ikke komme bag på dem at når der kom 2500 mennesker i november at de har overtøj på? og så ville de ikke engang åbne gardaroben ude ved toiletterne.. men udover det så var det sku en fed aften.. og uden ballade... kun lige en enkelt lille slåskamp.. og de var bestemt ikke nærige med sprutten.. det var jo sprut med sodavand i og ikke omvendt.. måske lidt for meget efter min smag.. men hey.. det var billigt.. og jeg fik 3 drinks gratis fordi de ikke ku gi tilbage på sedler..

tjek mine videoer ud:

http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=31698

http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=31699

http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=31700

http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=31701

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Psychedelic Vinter Tam Tam
  • #1   8. nov 2009 Lyder sku som en god aften. det var sku trist man ikke kunne logge nogen med derind. misundelse er en grim ting.

ved du evt hvornår der kommer noget ligende igen?

• #2   8. nov 2009 ja... den 5 december i Amager bio.. der spiller S.U.N. Project og Ace Ventura..

men det er slet ikke lige så stor som det igår.. hvis du vil til en lige så stor fest må du vente til Påske Tam Tam..

• #3   8. nov 2009 Derudover så tror jeg du skal reklamere noget mere for gruppen.. vi er jo ikke ret mange medlemmer...??

• #4   8. nov 2009 nej jeg havde godt tænkt på af gøre det. men jeg giver dig lige de samme rettigheder so jeg har. så kan du styre det samme som jeg gør. så kan du jo selv give en hånd:)

• #5   9. nov 2009 Lyder sq som om vi har stået RET tæt på hinanden i køen!

Min buddy og jeg stod i kø til garderoben som nummer 3 til at aflevere hans jakke, så siger de at der ikke er mere plads...
    WHAT THE FUCKING HELL?! Der må jeg indrømme at mit røde hår var tæt på at tage overhånd og så lige flyve over disken og lave plads!

Hvad lavede alle de hjernelamme dopeheads derude? Der var da alt alt alt for mange newdopers som ikke har lært at styre deres trip!
    På 25 minutter, mens vi stod i kø, blev to personer hentet i ambulance...
    Da vi kom ind, sad der en fyr i fosterstilling bag en plante og lignede en død, til han flyttede på sin arm.
    Udenfor lå der en svensker og var mega ristet også...

Jeg synes ikke at Docken var særlig fantastisk - kæft et lortested at holde Psy... Specielt med to scener og deres manglende lydisolering. Et resonanshelvede af den anden verden.

Det fedeste, og det KLART vigtigste, var at der var en super fed stemning og ALLE trampede løs!
    Jeg selv, satte mig i bilen klokken 06:50 og kørte hjem... Jeg er stadig mega smadret i hele kroppen, men benene specielt. Det er også over et år siden jeg sidst var til trampefest... Stod op fra jeg steg ud af bilen, til jeg satte mig ind igen 7½ time senere...

Jeg forstår ikke hvad du mener med at 5/12 ikke bliver ligeså vildt som Winter Tam Tam - har du nogensinde hørte SUN Project spille live?!
    De giver den MEGA æde! De er noget af det fedeste psy jeg har set live.
    Muligvis slået af Menog fordi hans musik er så ondsindet, men ellers Raja Ram pga. hans alder og hans måde at psykotrippe rundt på scenen.
    Men musikalsk er SUN Project KLART de fedeste!
    Skulle jeg vælge om jeg helst ville til Winter Tam Tam eller til SUN Project, så var der ingen tvivl, hel klart SUN Project! smiley
    Så der tager jeg naturligvis ind smiley

• #6   9. nov 2009 Heh... da vi kom i taxa kl 01 holdt der godt nok en ambulance ude foran.. og ja det var totalt skod med lyden der slog igen... så vi var mest inde på stage 1... men ja som du siger.. rimelig trist når der var et break i musikken at det så blev overdøvet af musikken fra den anden scene... men okay.. et stykke stof stopper heller ik lyden ret godt.. og ja der var en del på drugs... men ikke så mange som for nogle år siden.. nu er det også et par år siden jeg var afsted sidst... og jo jeg har skam hørt SUN Project live... fik vildt optur på over at der blev spillet på el-guitar på scenen.. smiley det var i amager bio

det jeg mener med at 5/12 ik bliver lige så vild er ment størrelses mæssigt.. der kan jo slet ikke være så mange i bioen... og så bliver der lynhurtigt så pisse varmt i bioen..

overvejer lige pom jeg skal i bioen for jeg stod i 5 timer en halv meter fra højtaleren.. og da GMS var på kom der nogle rimeligt syge lyde så hele kraniet vibrede og det gjorde pænt ondt i ørene.. og jeg har haft tinitus/ringen for ørene lige siden... så det er andet døgn det kører på nu... men kun på mit venstre øre... håber da virkelig at det forsvinder igen... for det er da for nederen hvis jeg har smadret min hørelse på det... Men FED fest og super stemning..

• #7   9. nov 2009 Jamen, et sørgeligt "velkommen i klubben" må da så lyde...
    Jeg stod 1 meter fra hegnet op mod scenen til AC/DC koncerten - og det hyler stadig meget svagt i mit venstre øre. Jeg er ikke så hårdt plaget af det i dagligdagen, først når der er helt stille rundt om mig...
    Så jeg har lært at have ørepropper i hovedet når jeg er til koncerter!
    Heller ligne en semi-idiot end at miste hørelsen!
    Jeg havde iøvrigt ikke ørepropper i hovedet da jeg var til AC/DC, jeg havde glemt dem hjemme på bordet...

Jeg var iøvrigt selv til SUN Project da Mathias startede med guitarsolo på scenen - hold da magle, Bioen kogte over! Det var MEGA fedt! smiley

Men du har ret i at det ikke bliver lige så stort 5/12, med den måde du definerer det på. Men jeg tror at oplevelsen bliver bedre, mere intens stemning.
    Men hvad pokker - smag og behag smiley

• #8   9. nov 2009 heh... jeg har også altid brugt ørepropper... men da det jo er noget tid siden sidst så glemte jeg det jo... og ja det bliver en federe fest i bioen.. der er også langt bedre lyd.. men håber da at mit tinitus forsvinder... HÅBER...

• #9   9. nov 2009 De ørepropper jeg benytter er nogen som disse:
    http://www.disconetto.dk/shop/oerepropper-ultratech-10451p.html

Betalte godt nok kun 50kr for dem, så de hedder nok ikke UltraTech...
    De er behagelige at have i ørene, der er plasticboks med, der er snor og prop med, proppen gør at de dæmper MEGET mere.

De kan klart anbefales!

• #10   17. nov 2009 Hey, var med til at styre lys og lyd, og vi var heller ikke vildt glade for at der kun var et lagen imellem.. det var lidt dødsdømt på forhånd, men det taget i betragtning så var det sq vildt fedt alligevel.. vi ankom cirka klokken 14 og gik igang med scene og sådan så kom højtalerne og dem fik vi også sat op, klokken 21 startede det hele og der havde vi praktisk talt ikke holdt pause, så gik hele natten med at styre lys og sørge for at højtalere spillede som de skulle osv.. vi kørte først hjem igen klokken 10-11 stykker om morgenen, er du gal det var hårdt at pakke ned..

Kommer der forresten ikke påske tam tam i 2010?

• #11   17. nov 2009 bare der er penge i det gør det ikke noget af arbejde lang tid:)

jo der skulle vidst komme noget påske tam tam os.

• #12   17. nov 2009 gjorde det næsten gratis, vi fik gratis vand og indgang, men var ikke på kontrakt med standlux så derfor fik jeg ikk løn, men det var det værd.. håber det bliver os igen til påske tam tam..:D

• #13   17. nov 2009 Der er vidst nok annonceret Påske Tam Tam også smiley

Man kommer jo nok til at tage med igen smiley

• #14   17. nov 2009 tror sq også jeg tager med, selvom det er træls man skal køre så langt..

• #15   17. nov 2009 ork jo der kommer påske tam tam... bare rolig..

og de har vist lært af deres fejl til vinter tam tam..

Starttidspunkt: 31. marts 2010 kl. 21:00
    Sluttidspunkt: 1. april 2010 kl. 07:00
    Sted: Killer Progressive, Killer Fullon.

BeskrivelseFOR THE 6TH TIME WE PRODLY PRESENTS:

P S Y C H E D E L I C P Å S K E T A M T A M (Part 6)

We are already started booking the headliners. We will again make minimum 2 stages, maybe more. We are planning a outdoor tent beach stage this time.

ITS ALREADY DECIDET TO MAKE 2 CEREBRATED STAGES SO WE DONT RISK SOUND LIKE WINTER TAM TAM AGAIN!! WE WILL IMPROVE THIS MATTER VERY VERY MUCH!

We will improve sound, decorations, and lights.

If you have suggestions, and ideas, please send to: info@globalfoundaton.dk we read ALL mails, and serious suggestions and critics will be taken under consideration.

Check back here reguarly for updates and releases of artist and dj names.

Thank u for all your support.
    Global Foundation Crew.
    www.globalfoundation.dk

Kommentér på:
Psychedelic Vinter Tam Tam

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce