{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til noget pc
  • #1   14. nov 2009 Når du køber brugt bil i udlandet, skal du betale registreringsafgift. Hvor meget kan du selv beregne.

For brugte personbiler, motorcykler og varebiler sker beregningen ud fra oplysninger om køretøjets:

* oprindelige nypris her i landet inklusive registreringsafgift og inklusive afgiftspligtigt udstyr og oplysninger om sikkerhedsudstyr og brændstofforbrug
    * nuværende markedspris her i landet inklusive registreringsafgift
    * værdifald i procent.

Du kan også beregne afgiften ved at omregistrere en varebil til personbil (differenceafgift). Gør du det, skal du være opmærksom på, at det er handelspriserne som personbil, du skal indtaste.

Se og beregn afgifter for brugte køretøjer
    Værdiansættelse af brugte motorkøretøjer (Husk at tillade pop-up-vinduer for at kunne bruge denne service).
    Her kan du finde værdier og handelspriser, som SKAT skønsmæssigt har fastsat for brugte motorkøretøjer på det tidspunkt, hvor køretøjet blev anmeldt til SKAT.

Beregn afgiften for den brugte bil
    Her kan du beregne afgiften ud fra indtastede oplysninger om køretøjets handelspris og oprindelig nypris (pris med afgift).

Mere information
    Læs mere om registreringsafgift.

Kontakt
    Ring til SKAT på tlf. 72 22 18 18.

• #2   14. nov 2009 FOR HELVEDE

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1755101 der

• #3   14. nov 2009 nu slap af lille mand smiley jeg vil gerne ind og se hvor meget andre folk har betalt på deres biler..!!
    kan bare ikke komme ind på det link man kan trykke på siden jeg ryger bare til deres forside..!!

• #4   15. nov 2009 modep.skat.dk

• #5   15. nov 2009 ja lige præcis den side så kommer jeg bare til forsiden.. det er det jeg ikke forstår...!!!!

• #6   15. nov 2009 Jeg prøvede at skrive:

http://www.modep.toldskat.dk/

dvs. med www foran "modep.toldskat.dk/"

så får jeg faktisk et nyt vindue frem hvis jeg deaktiverer min pop-up-blocker i browseren

Men det ligner mest af alt et internt system som SKAT bruger, hvor man bl.a. kan forespørge på toldsatser osv. så jeg tror bestemt at de linker forkert inde på SKAT´s hjemmeside.

Jeg synes desværre ikke jeg kan finde det gamle link, der tidligere var på SKAT´s hjemmeside hvor man før kunne søge på værdiansættelser fra andre, der havde importeret lignende biler fra udlandet.

• #7   15. nov 2009 der er det jeg prøvet at finde men kan heller ikke finde det..!!

• #8   20. nov 2009 hva for en browser prøver du og åbne det med??? det er ik altid nogle af de andre end internet explorer vil virke som de skal.

bare et fif!!!!

Kommentér på:
hjælp til noget pc

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce