{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

armin b
armin b
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 38

chrome dele {{forumTopicSubject}}

heeej gutter

jeg går lidt og spekuler hvad jeg skal have af chrome dele..

men mange siger, at man skal rense det forsigtigt og det ikke kan betale sig osv..??

er en gang om ugen en tur i bilvasken ikke nok? eller skal der noget speciale til?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chrome dele
  • #1   20. nov 2009 Jeg har selv fælger på min bil, altså Chrom.
    Hvis jeg ikk vasker dem i to dage, bare renser dem med serviet. Så ser de total grimme ud

• #3   21. nov 2009 chromfælge: hvis du ikke gider vaske dem et par gange om ugen, for at de skal se fede ud og skinne så hold dig fra dem.. jeg køber hvertfald ikke chrom fælge igen.. alt for besværligt..

men resten såsom chrom spejle osv der er slet ikke noget problem.

• #4   21. nov 2009 Mustafa K har ret. Har os fortrudt fælgerne. Men som han siger, Spejl osv er ikke noget problem

• armin b
    armin b Tilmeldt:
    apr 2008

#5   21. nov 2009 tak gutter..

så spejle, dørhåndtag osv., kan sagtens vaskes i en vaskehal som ved Shell? nogle siger man skal gør det i hånden.. men det er vel mere ved fælge ?

• #6   21. nov 2009 ved ikk med spejle, hvordan det ville være. Men ihvertfald fælgerne. du kommer til at fortryde det rigtig meget hvis du køber fælgerne Chrom , og vasker den i vaskehal

• #8   21. nov 2009 emre altså hvis du vil ha dem skinnende og fejlfri, så det ikke så godt at sætte chrom fælge i vaskehal. det fordi på chrom fælge er der den der "skinnende" lak og den skader af de børster fra vaskehal. laver ridser osv.

og det kan ikke repares i DK pga de giftige stoffer som bruges når man laver chrom..

• armin b
    armin b Tilmeldt:
    apr 2008

#9   21. nov 2009 så dørhåndtag i krom kan godt vaskes i vaskehal`?

Kommentér på:
chrome dele

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce