{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nye billeder fra mig jonatan1301
  • Jonatan K
    Jonatan K Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 118
    #1   13. dec 2009 nismo logo'et er et der er under de andre logo'er ved nissan biler

• Jonatan K
    Jonatan K Tilmeldt:
    feb 2009

#2   13. dec 2009 okay godt så. spiller du det os da?

• Jonatan K
    Jonatan K Tilmeldt:
    feb 2009

#3   13. dec 2009 hehe ogs mig jeg gider bare ikke selv køre sådan rigtig mere så jeg vælger bare le mans banen jeg har kørt selv en gang og så (hire driver) og så tjener jeg 85.000 i timen cirka . jeg har mere lyst til at tune og male biler end at race i story mode

• Jonatan K
    Jonatan K Tilmeldt:
    feb 2009

#4   13. dec 2009 ja det også hyggeligt. det træls man at der ikke er sådan nogle meeting steder i spillet hvor man kan være flere end 8 . bare hvor man stillede sin bil måske og gik rundt med sin avatar og kunne se de andres .

• Jonatan K
    Jonatan K Tilmeldt:
    feb 2009

#5   14. dec 2009 hehe jaer jeg har også en har haft den oppe på 401 km/t . den er utrolig flot lavet med kabine osv. jeg skal også have malet min om senere når ejg lige får lyst lige nu er den bare blå men ja som du kan se i mit album kan jeg godt lide at male biler og sådan. og jeg maler gerne biler for andre smiley

• Jonatan K
    Jonatan K Tilmeldt:
    feb 2009

#6   14. dec 2009 min supra har jeg haft oppe på 419. og ja man skal prøve sig frem. og jeg har fået malet min gtr nu smiley

Kommentér på:
nye billeder fra mig jonatan1301

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce