{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

BMW E39 520 {{forumTopicSubject}}

MIN 520er vil ikke starte....!

Dag 1.
når jeg drejer nøglen, drejer starteren ikke. og den siger absolut nada!! så går ud fra det må være en forbindelse til den.. eller måske sikring/relæ?

der er masser af strøm på og kørerlys osv tænder når nøglen drejes. det er bare kommet ud af den blå luft.
ps. Den kan skubbes igang.

Dag 2.
nu har jeg så lige været ude for at skubbe den i gang.. fik den i gang, men så røg alt lys og strøm.. og baglyset begyndte at lyse selvom den stod i frigear..selvom bilen kørte kom lyset ikke. alt er død. radio lys speedometer osv! til sidst gik bilen også ud..

HVAD SKER DER?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E39 520
  • #1   4. jan 2010 Hold da op det lyder vildt :S Kan desværre ikke hjælpe dig.. men håber ikke at jeg kommer i samme båd da..

• #2   5. jan 2010 Jeg har hørt noget før. Og der var det batteriet der var færdigt, det kan godt være den står med lys osv. Men der vil næsten altid være lidt strøm på bilen til det.

Men man skal tænke på at batteriet skal bruge mange start amp for at drive starteren rundt.

Tjek evt. med nyt batteri først - Det har jo været nogle meget kolde dage de sidste mange uger...

• #3   5. jan 2010 tak for svarene, det skal prøves efter : )

• #4   7. jan 2010 jeg er 99% sikker på at det er sådan et bundstik som sidder i bunden hvor nøglen puttes i.. har erfaring med det fra den gamle's E39 og det har de osse schimdtmann i nordborg, så ring derned og spørg efter værkstedet... (-;
    Mvh alex

• #5   7. jan 2010 super tak.. håber du har ret i det.. så det da til at overkomme : ) har lige ringet til dem, de siger det lyder som det bundstik.. for starter larmer siger intet. klikker ikke engang.. og har lige købt nyt batteri, men det hjølp ikke

Kommentér på:
BMW E39 520

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce