Fiat 127 mk 1 1976 {{forumTopicSubject}}
Hej drenge og piger..
jeg står i en svær stund og skal af min min trofølgesvend som er en fiat 127 mk 1 fra 76 med lille baglap.hvis mit hed ikke vender.
hun har ca 6 månder tilbage til syn. og hun skal have skiftet støddæmpre bag, tromlerbag, for at hun ville være syns klar igen.. plus der skal lappes et hul eller to som jeg starter på her lørdag den 17.01.10
INDEN FOR 2 år
har hun fået nye kalibre, skiver, klosser, tandstang, bremse slanger, begge bære arme BAG. støddæmpre foran. en anden maskine, en 5 trins gearkasse ny kobling
rotor, rotor deksel, platiner, kondensator, tændrør.nye forlygter.
hun er ikke køn at se på.. hun er som sagt kødfarvet med en orange blank motor hjelm.
der med følger div dele så som et ombygnings kit til tandrem med nye pakdåser og tandrem. topstyke, lygteglas starter generator osv.
er der nogel som mangler sådan en dejlig bil og hvad ville i tro den skal pris sættes til i avisen og tak på forhånd.
jul 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 5 Emner: 13 Svar: 70
jul 2005
og glemt hent at skrive at der også er udskiftet komplet udstøding og batteri inde for de sidste 2 år.
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 15 Svar: 83
Det er svært at sætte en fast pris på.. Det er ærgerligt at den er så medtaget i lakken ellers havde den nok kunne skrabe en del hjem.. Men tror omkring 7000-10000 kr. hvis du har lavet det rust der evt måtte være..
jul 2005
Ang gear kassen af på passer uno 45 "S"(mener jeg den hedder) gear kassen lige over på.. men du løber lige ind i et par problemer. når den monteres
1 der skal støre inder lejer i din træk aksler. for at passe på gearkassen.
og dem havde jeg svært ved at finde.
2 du skal lave om på det orginale 4gear´s gearkasse beslaget, jeg mener det var nok med at spejl vende det. men der er ca 3 år siden jeg laved denne rep.
Det kan varmt anbefales med standart motor kan man løbe spedomoteret forbi de 160. bare ved ændring af gearing.
Fiat 127 mk 1 1976
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside