462 visninger
|
Oprettet:
gerne lidt hjælp {{forumTopicSubject}}
hejsa. jeg var så heldig at nytårs aften, var der et eller andet fuck hoved der har kørt/bakket ind i min front.
var ikke hjemme så så det først dagen efter. hele rammen i fronten er bukket, motorhjelm, højre forlygte og kofanger er trykket nogle der har en front liggende til colt cao fra 92/96 og en forlygt og kofanger forstæker.
må selv lave og betale da min ansvar forsikring ikke ville dække dette svineri.
utrolig man kan ha så skod en samvigtighed at man bare køre og lader som ingenting
håber der nogle klog mennesker der kan hjælp og gerne stumper og vejledning til billig penge
mvh philip
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.903
apr 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 2 Emner: 122 Svar: 4.253
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 2 Emner: 53 Svar: 155
apr 2007
sep 2004
Det er ærgeligt og så videre, men altså - så er det heller ikke værre, hvis skyldige rent faktisk tager den skyld som han/hun bør!
apr 2007
Det er sgu da røvet at lave en "fejl" og så skride fra sit ansvar? Så kan Philip på 19 stå med en lorte stor regning for noget en anden har forvoldt...
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 2 Emner: 53 Svar: 155
det sku ikke så meget penge, hvis det havde været min skyld. men når folk bare stikker af fra lorten og jeg bare kan stå med den smurt ud i ansigtet og ingen bil når det vinter det fuckker mig op.
sep 2004
Og jeg har selv været der hvor man får smadret sin bil, uden at idioten er mand nok til at bekende kulør. Jeg ved endda hvem der påkørte min bil, jeg konfronterede ham med det og hans svar var "Hvis jeg havde ramt din bil, havde min datter på bagsædet nok sagt noget!". Hans datter var cirka 8 år... Jeg nåede at have min bil i 6½ døgn, så blev den påkørt i siden så den skulle laves for 23k - så jeg ved udmærket godt hvordan det er, at skulle af med sin bil til værkstedet!
Toyota havde så godt nok kun min i 5 dage, men der var en del som skulle laves på den - samt malerarbejdet...
Her snakker vi blandt andet ny bagskærm, opretning af førerdør, og andet...
Heldigvis havde tidligere ejer kasko på bilen (og det har jeg så stadig), men jeg havde ikke nået at skifte forsikring på bilen endnu...
apr 2007
gerne lidt hjælp
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside