{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

gerne lidt hjælp {{forumTopicSubject}}

hejsa. jeg var så heldig at nytårs aften, var der et eller andet fuck hoved der har kørt/bakket ind i min front.

var ikke hjemme så så det først dagen efter. hele rammen i fronten er bukket, motorhjelm, højre forlygte og kofanger er trykket nogle der har en front liggende til colt cao fra 92/96 og en forlygt og kofanger forstæker.

må selv lave og betale da min ansvar forsikring ikke ville dække dette svineri.

utrolig man kan ha så skod en samvigtighed at man bare køre og lader som ingenting

håber der nogle klog mennesker der kan hjælp og gerne stumper og vejledning til billig penge

mvh philip

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gerne lidt hjælp
  • #1   13. jan 2010 Nu har ansvarsforsikringer aldrig nogensinde dækket for kaskoskader...

• #2   13. jan 2010 ansvar dækker kun de skader du laver på andres biler. men det er stadig noget svineri !! Der må naboerne gerne stikke svinet, er der slet ingen der har set noget?

• #3   13. jan 2010 nope desværre har været rundt og spørger. var virkelig pist da jeg kom hjem i min halv brandert og så det

• #4   13. jan 2010 puha jeg kan SAGTENS forstå hvordan du har det. har selv lige været ude for noget lignende. Men der var skadeforvolderen så rar at lægge sit navn/tlf/police nummer. Det mest provokerende er at man bare holde helt stille og fredeligt parkeret og så ska man alt det pis igennem fordi en anden tosse ikke kan styre et automobil.

• #5   13. jan 2010 Bo, nu kan vi jo alle komme til at lave en skade. Ingen grund til at blive gal over at der er sket en fejl...

Det er ærgeligt og så videre, men altså - så er det heller ikke værre, hvis skyldige rent faktisk tager den skyld som han/hun bør!

• #6   14. jan 2010 arrh har du set den skade jeg fik? og hvis du ser vejen den holdte på så fatter man ikke at modparten kan totaltskade sin på det. Der er 20m med store chikaner + det er en ret bred vej. Men nu er jeg osse mere pissed over at det har taget snart 5 uger at få den lavet.

Det er sgu da røvet at lave en "fejl" og så skride fra sit ansvar? Så kan Philip på 19 stå med en lorte stor regning for noget en anden har forvoldt...

• #7   14. jan 2010 bo du har fat i den lange ende der.
    det sku ikke så meget penge, hvis det havde været min skyld. men når folk bare stikker af fra lorten og jeg bare kan stå med den smurt ud i ansigtet og ingen bil når det vinter det fuckker mig op.

• #8   14. jan 2010 Bo, jeg hentydede til DIN sag - ikke Philips... Ja, hun har begået en fejl - men det kan fanme ske for os alle... Jeg tror ikke på at hun har smasket sin Stift med vilje og jeg tror ligeledes heller ikke på at hun har påkørt din bil med vilje!

Og jeg har selv været der hvor man får smadret sin bil, uden at idioten er mand nok til at bekende kulør. Jeg ved endda hvem der påkørte min bil, jeg konfronterede ham med det og hans svar var "Hvis jeg havde ramt din bil, havde min datter på bagsædet nok sagt noget!". Hans datter var cirka 8 år... Jeg nåede at have min bil i 6½ døgn, så blev den påkørt i siden så den skulle laves for 23k - så jeg ved udmærket godt hvordan det er, at skulle af med sin bil til værkstedet!
    Toyota havde så godt nok kun min i 5 dage, men der var en del som skulle laves på den - samt malerarbejdet...
    Her snakker vi blandt andet ny bagskærm, opretning af førerdør, og andet...
    Heldigvis havde tidligere ejer kasko på bilen (og det har jeg så stadig), men jeg havde ikke nået at skifte forsikring på bilen endnu...

• #9   14. jan 2010 ja det kan ske for en hver der ikke er opmærksom og roder rundt i bilen istedet for at kigge ud af vinduet. Jeg var sgu ved at miste min bil ! Sket er sket, min bil er redet men jeg smiler sgu ikke af situationen selvom jeg godt ved hun ikke gjorde det med vilje.

Kommentér på:
gerne lidt hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce