{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.273 visninger | Oprettet:

Dug inde i bilen ? {{forumTopicSubject}}

hejsa.

Det er så ledes at her idag kom der dug i min bil og det vil bare ikke forsvinde, sener idag, lyste min vand lampe, at der manglede vand.

heldte mere vand på og startede bilen og lod den være tændt i et stykke tid ihåb om at det vil forsvinde, men nej det bliver bare værre og værre, selvom at den blæser på fuld knald osv.

Jeg tørrer alle ruderne men det kommer bare igen .. Hvad sker der ?

hvad kunne der være galt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dug inde i bilen ?
  • #2   21. jan 2010 Cirkuere der vand ind til kabinens varmearparat ? Altså tænker på, er der ikke kun varm luft som kommer ind i kabinen eller kommer der også direkte vand ind til kabinen´s varmesystem bag indstrument app, og der er den uttæt og derfor fordamper den vej..

For jeg kan ikke finde nogle steder i motorrummet at den bruger, mister drypper vand, det forsvinder bare, og tydeligt at se at det ender på mine ruder inde i bilen!

Er det korrekt forstået ellers vil jeg gerne have at i uddyber, for forstår ikke at der cirkulere vand i kabinens varmesystem bag indstrumentbordet, har dog heller ikke lagt mærke til at der er vådt nogle steder!

• #3   21. jan 2010 Henrik.

Dvs, at der cirkulere vand ind i kabinen gennem varmesystemet som sider bag indstrument bordet.

Kan det lade sig gøre at fikse uden at skulle have hele indstrument bordet ud.

• #4   21. jan 2010 hvad skal jegm ed det tætner der, hvor skal jeg putte det i ? i vandbeholderen i motorummet eller ?

• #5   21. jan 2010 kan ikke se nogle steder at det drypper vand, kun at det havler på mine ruder, altså det må fordampe og pustet ud i bilen og dermed dannes dugget.

• #6   21. jan 2010 hej. inde bagved sidder der to rør. det er det ene der utæt. så hjælper det ikke med køler tætner, det eneste du for ud af dette er fedtede ruder. lugter der ikke mærligt inde i din bil?

• #7   21. jan 2010 Det er meget slemt ja, alle ruder er fugtige, og det er fedtet ja. Men skal jeg så have hele indstrument bordet ud og derfeter kan komme til at se hvad der er utæt ?

• #8   21. jan 2010 Det er meget slemt ja, alle ruder er fugtige, og det er fedtet ja. Men skal jeg så have hele indstrument bordet ud og derfeter kan komme til at se hvad der er utæt ?

• #9   21. jan 2010 Kølertætner er vist heller ikke det bedste at proppe sit køsesystem med. Det lukker jo ikke kun det hul vandet render ud af, men også alle de små passager i toppakningen og topstykket, hvor vandet helst skulle kunne cirkulere.

• #10   21. jan 2010 Og lige netop en Carina har en del små huller i toppakningen og topstykket hvor vandet skal cirkulere. Jeg har lige taget toppen af en Carina 2.0 hvor man havde brugt kølertætner, og der var alle hullerne stoppet til i toppen.
    Toppen er af fordi toppakningen er færdig da bilen har været kørt varm, den kunne ikke holde toppen kold selvom det frøs -10

• #11   21. jan 2010 Av, nu er det forstent, har smidt det i min diesel, og det ser ud til at virke, den fik hele dåsen smiley

Nu har den kørt i godt 20 min, og deet ser ud til at den tør alle vinduerne igen og ser godt ud smiley

tror ikke det skader min diesel smiley

• #12   21. jan 2010 det er varmeapperatet, har selv lige skiftet det på min bil, det var fuldstændig det samme, har du lagt mærke til om der er kølervæske i bunden af bilen ?

• #13   25. jan 2010 lytter lige med jeg har samme problem dog med kølervæske i bunden af bilen i foran dog ikke i føresiden er det så blæseren eller røret nogen der kan svare på det samt hvor jeg lige får andet så jeg kan få det ordnet smiley

• #14   25. jan 2010 altså på en golf 2 gti 8v

• #15   26. jan 2010 nogle der ligger med en god blæsemotor og et godt rør ? så jeg kan få det ordnet smiley

• #16   26. jan 2010 roland

jeg har det du skal bruge hvis det er og det befinder sig i aalborg

• #17   26. jan 2010 ricky hvad skal det koste med porto ?

• #18   26. jan 2010 gider ikke sende desvære der er for meget bøgl med det

• #19   27. jan 2010 øv øv det er for langt og køre nede fra grænsen og til ålborg men er prisen billig kender jeg en jeg kan få til og hente det og så sende det her ned

• #20   27. jan 2010 Så fik jeg skiftet svinet efter 2 dages bøvl med kabler osv.

Og der var det som var fejlen, hos huggeren fandt jeg komplet varmesystem som sider bag bordet, med motor og køler, til 300 kr. skide billigt og der er knald på varmen og blæsten nu..

Roland, det du beskriver i din første tråd svare til det der var galt med min, altså væske i bunden ved pasager . Og det er varmesystemet der er utæt og ikke nødvendigvis blæseren. God arbejdslyst, jeg siger dig det er bøvl smiley

Nu er jeg gået i gang med at få en ny tandstang på, og det er utrolig nederen, forbroen skal af osv smiley

• #21   27. jan 2010 300 ved en hugger det var da en ok pris smiley kunne du se og der var hul et sted ? eltså fandt fejlen ?

• #22   27. jan 2010 nah ikke som sådan, men kunne se hvor væsken har løbet, det er fedtet og har lagt sig på plasikken, så faktisk kan man følge hvor den løb og finde fejlen.. men utæthed.

• #23   28. jan 2010 ok så må jeg se om jeg kan finde et rør ved en hugger elller ved en ander
    men ved du om røret er det samme i de forskellige modeler ?

• #24   28. jan 2010 Altså min er fra en golf3/vento de passer lige over da kabinen / bilen er ens kun længden er forskellig.

Det er ikke et rør men et en køler med et varmlegme ... Men det er muligt der er x antal tusinde gol2´er hos huggerne så det er meget nemt at finde et komplet system for 2-300 kr .

Go vind!

• #25   28. jan 2010 kanon prøver og høre rundt omkring smiley
    tak for hjælpen

• #26   28. jan 2010 smiley

Kommentér på:
Dug inde i bilen ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce